baller Postad 8 December , 2005 Rapport Postad 8 December , 2005 någon schysst mod som funkar? Citera
EricT Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Finnns det något nytt skin till Unibet som får det att se ut som 24? Varför skulle man vilja ha det? Citera
Emilio Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Detta verkar inte fungera längre. Har försökt att byta skin men klienterna uppdaterar automatiskt så det nya utseendet försvinner. Citera
lfx Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 Fungerar fint för mig. Prövade senast i förrgår att modda om en kleint utan problem. Citera
Emilio Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Okej. Jag gjorde så att jag packade upp ext-resources.jar och gick in i grafikmappen, bytte ut till det jag ville ha för att sedan packa ner igen. (Inte till .rar utan till .jar igen)Funderade inte. Gjorde samma sak med resources.jar men fungerade ej heller. Kan du förklara hur man gör? (Mer specifikt är det bestpokers grafik jag ska ha in i pokerdandys grafik, men det är väl mindre relevant antar jag.) Citera
lfx Postad 16 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2006 Ligger bild-filerna i mapparna som dom ska när du packat upp (ext-ui/graphics/.. osv)? När du sedan packar -jar-filen igen, är mappstrukturen intakt? Tror också det är viktigt att du enbart packar ner bilder, inga config-filer eller annat skräp. Citera
Emilio Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Jag gör så att jag tar upp ext-resources, går in i graphic mappen, kopierar in grafikbilderna från bestpoker, "packar ner" till ext-resource.jar igen. startar och när jag startar klienten står det att den laddar ner något sen är det som vanligt igen. precis som att den känner att något är fel och laddar ned det som det ska. Citera
Emilio Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Fick det att fungera efter mycket om och men. Jag gjorde så att jag gick in i ext-resources via winrar, packade inte upp utan ersatte bara grafikfilerna med bestpoker grafikfiler. B2B kände tydligen att något var fel om man packade upp allt för att sedan packa ner igen. En liten detalj bara är att textfärgen inne på borden är svart, vilket den är hos pokerdandy, hur ändrar jag den till vit, precis som bestpoker har? Citera
lfx Postad 17 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2006 Det går förmodligen inte. Kanske att du kan göra det genom att greja med table_en.properties, men jag vet inte. Posta resultatet här. Citera
Emilio Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Okej ska prova mecka lite senare, det är klart att det måste gå men som alltid brukar det vara ett nät av saker man måste ändra och missar man något så brukar allt bugga ur totalt.. Nåja, ska i alla fall prova. Citera
Recommended Posts