silvertungan Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 zweig blir slaktad nu på parbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 zweig blir slaktad nu på parbet. "Lite" mer info vor intressant för oss som har ett jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Jag tror nästan det är dags med en "Allt om Zweig" här på forumet ås mycket det snackas om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 ingen zweig inne, blir nästna lite besviken, jag railbirdar aldrig och nu så blev jag lite nyfiken och gick in och kollade, ingne zweig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 heads up 200/400 NL mot I_Knockout_U just nu sitter IKU med runt 430K dollar och allt kommer i princip från zweig. matchen fortsätter Zweig har just reloadat 40K till. gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Helt sjuk HU Undra vart denna kommer att stanna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Han sitter ju på 200/400.. Helvitti vilken stack den andra har!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 daaamn...vem är den där I_Knockout_U? ..han slaktar ju zweig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 daaamn...vem är den där I_Knockout_U? ..han slaktar ju zweig Tro det är "P.Antonius" som lirar på B2B bland annat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demme1 Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Är inte han medlem i Team Martinspoker? P. Antonius? EDIT: Alltid 1 s för sent ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
silvertungan Postad 14 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2005 zweig måste ha fått hjärnsläpp idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Hans konto verkar ju inte ha någon botten ..! Han bara tankar in nya 40K hela tiden... ofattbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 lol....ser ut som zweig gula precis...torska 500k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 glöm mitt inlägg han köpte in sig igen:p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clebbes Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 jag tycker det verkar som att zweig chipdumpar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simon_lewis Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Vet inte vad man ska tro om det här.. Är de kompisar så att de chipdumpar eller vad fn är på g här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clebbes Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 förmodligen är Zweig skyldig I_knockout_U pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Synd att jag inte kan följa det så lite mer detaljrika rapporter skulle sitta bra. Annars så har jag förstått att Zweig alltid kört sina all-in-race. Det är hans spelsätt. Berätta fler detaljer tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djoonas Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Märkligt spel av Zweig, mycket syn istället för raise osv, samt en hel del otur, A8 mot A9, all in preflop med AJ mot AQ osv. Mën ändå, helt sinnessjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Zweig> Its ok. I got like 20000K in the bank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ok Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 uppdatera mig gäärna med om hur det går i matchen.. Jag sitter på skolan och har ingen möjlighet till att kolla när dom lirar.. Hur mkt har i knockout u och lirar dom fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Märkligt spel av Zweig, mycket syn istället för raise osv, samt en hel del otur, A8 mot A9, all in preflop med AJ mot AQ osv. Mën ändå, helt sinnessjukt... Vadå otur det var ju han som hade AJ o I_Knockout_U hade AQ o träffar Q. A8 mot A9 så får ju I_Knockout_U i tvåpar på rivern (A9) men Zweig var ju på väg att förlora den handen ändå... Känns som han är full eller nåt o bara skiter i att han förlorar fett med balubas.. känns riktigt vek .. men han tiltar väl samtifigt som han är rädd eller nåt Oj nu har han vunnit tillbaka 10K iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clebbes Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Zweig> Its ok. I got like 20000K in the bank lol det där är bara vad railbirdsen skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 HAr för mig att sonnert skrev att zweig är bra men hans tiltar är sinnssjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 November , 2005 Rapport Share Postad 14 November , 2005 Fan det är helt sjukt asso Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts