Gå till innehåll

FLT - Vet inte hur långt man ska gå med KJs?


drulle

Recommended Posts

hej !! jag spelade på fl 0.25/0.50.. jag hade kJs och 4 synade.

floppen kom 4J8 regnbåge och det blev rund check. På turnen kom en K upp... jag bettar .... en synar mig resten la sig ..på rivern kom det upp en till 4.. fisken som synade mig bettar nu..jag känner på mig att han har trissen men synade ändå... var kanske fel av mig???? ;) jag är tacksam för svar..

 

* RP och flytt till HA - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs reglerna för den delen du lägger en tråd i. Denna la du helt fel och skrev den också helt fel.

 

Ang. handen går det inte säga så mycket utan att få lite mer info. Spontant är en rundcheck på den floppek när du har KJ en väldigt dålig idé mot 4 motståndare.

 

Sådan här poster ska ligga under "Handanalys". Gå in där och läs reglerna för den delen innan du postar fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min erfarenhet av LL FL är att kunna folda tidigt om man tror sig vara slagen eller förmodligen kommer att bli utdragen. T.ex. Om du i en multiwaypot har högsta paret med en dålig kicker och det ligger steg- och/eller färgdrag på bordet.

 

Men i ditt fall hade jag synat på rivern och BETTAT turn, händer att folk bluffar när ett scarecard kommer upp på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...