Big Less Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 "– Det var som att uppleva sin första kyss - det gav mig en kittlande känsla i kroppen, förklarar han." 600 000 back... mer som att bli rövkn***ad än kysst va? L O L ! Veckans kommentar kom sent denna vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 November , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 November , 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TjockisBagarn Postad 13 November , 2005 Rapport Share Postad 13 November , 2005 "– Det var som att uppleva sin första kyss - det gav mig en kittlande känsla i kroppen, förklarar han." 600 000 back... mer som att bli rövkn***ad än kysst va? word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 19 November , 2005 Rapport Share Postad 19 November , 2005 Morsan hängde upp tidningsartikeln på kylskåpet....slängde den dock direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Två frågor dyker upp i mitt tröga huvud:1. Var kan man spela på kredit för 600.000? 2. Vem vann frun? Det gjorde jag, hon står här vid diskbänken å gör sitt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ele11ven Postad 20 November , 2005 Rapport Share Postad 20 November , 2005 Uppenbarligen har mannen haft stora problem och inlägg som "synd att torsken inte förstätter" och "oj han skulle jag vilja möta" känns väldigt cyniska. Lite medkänsla dör man ju inte av att visa. Antagligen var det menat som skämt men ändå. "Det är okej att skämta om allt" -Killinggänget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts