lagerhult Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 var laggar det så mkt lr är det bara tillfälligt. har svårt att tro att det skulle vara min dator lr internet det är fel på då allt annat funkar och andra pokersidor Citera
Skadast Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 var laggar det så mkt lr är det bara tillfälligt.har svårt att tro att det skulle vara min dator lr internet det är fel på då allt annat funkar och andra pokersidor Jag upplever det väldigt ofta också. Har man check förklickat kan det ta 5-6 sekunder innan det checkas. Verkar dock som att det oftas är bara jag som har problemet, trots att jag inte har någotsomhelst problem med min uppkoppling mot andra siter. Citera
granath Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 I lördags så var det väldiga problem med hela b2b nätverket. Dom bootade om servrarna hörde jag. Jag tror inte Heypoker laggar mer än någon annan b2b klient. Alla (Hey, Martin, Unibet och 24h) jag provat är väldigt sega långa stunder. Citera
Mongokongo Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Om någon vecka kommer den nya tekniska plattformen, då lär det sista strulet bli löst för gott. Det har hur som helst blivit mycket bättre de senaste månaderna och nu tycker ialla fall jag att det är sällan det är några problem. Citera
HeyJohan Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 granath: Stämmer bra det. Mongokongo: Om jag inte varit den jag är - d v s kopplad till Heypoker - så hade jag direkt kastat in ett skämt i stil med att "Var det inte samma sak Expekt sa när de gick över till Tain?", men det struntar jag i, för hur skulle det se ut? Mvh Johan Citera
Mongokongo Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Jovisst, men jämförelsen haltar rätt rejält. Den nya plattformen är ju en vidareutveckling medan Tain är i princip en helt ny plattform. Men visst, man kan ju bara hoppas att den nya plattformen inte har några buggar. Jag tycker att vi har buggat klart i pokervärlden nu, dags att rocka.... Citera
dur4nd Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Det handlar om mycket pengar, som kunderna har inne och spelar för alltså, de vore väldigt osmarta om de inte testade rejält innan de släpper en ny version. Citera
HeyJohan Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Sant. Det är inte helt svårt att visa förståelse för en helt nyutvecklad programvara vilket inte är vad vi dras med. Får hoppas att de sista buggarna är borta inom ett par veckor så att farten kan skruvas upp lite. Mvh Johan Citera
kydyl Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Är det ny serverprogramvara vi pratar om nu eller är det även klientprogramvara? Citera
Mongokongo Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Är det ny serverprogramvara vi pratar om nu eller är det även klientprogramvara? Skulle nog tro att det bara är servrarna Klienten utvecklas ju fortlöpande Citera
Betterman Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Suck. Otroligt segt just nu. Eller är det bara hos mig? Tror en omstart av servrarna behövs... Citera
therussian Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Säga vad man vill men man får iallafall tid att tänka när man lirar på B2B... Citera
Betterman Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 En reklam liknande Kelda's skulle funka bra för dem: "Och vad gör du när du lirar på B2B?" Citera
therussian Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Det märkliga är att B2B verkar helt oförmögna att få ordning på det. Dom måste förlora enorma mängder rake, dels på att det går så otroligt långsamt och dels på spelare som tröttnar och inte spelar alls. Citera
nysta Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 just nu kan jag inte logga in alls.. fastnar på rutan där jag skrivit in mitt namn och lösen.. någon mer som har problem? /Daniel Citera
eloge38 Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 just nu kan jag inte logga in alls.. fastnar på rutan där jag skrivit in mitt namn och lösen.. någon mer som har problem? /Daniel Japp, samma för mig Citera
rikardh Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Tog en c:a 1 minut Men det är för segt för pokerspel Citera
QoS Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Såg på 24hPokers hemsida att det var uppdatering idag mellan 6-9, kan strulet beror på det? - QoS Citera
Kajrune Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Kan inte heller komma in.......hade ju iof inte tid att vänta en minut innan jag prova Uni och Martins poker......Men men om inte in där heller Citera
spacemac Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Har försökt logga in den senaste timmen utan att lyckas. Funderar på att plocka ut pengarna igen, blev en kort sejour på Heypoker. Citera
jezaja Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Sant. Det är inte helt svårt att visa förståelse för en helt nyutvecklad programvara vilket inte är vad vi dras med. Får hoppas att de sista buggarna är borta inom ett par veckor så att farten kan skruvas upp lite. Är det en pik till användarna att dom inte klagar tillräckligt på Expekt o tain men klagar för mkt på den äldsta pokerprogramvaran på nätet som fortf inte fungerar? Dom har haft stora problem i cirka ett år nu och det är ju inte direkt så att spelarantalet har ökat med 10 multiplar under den tiden heller så växtverk är det ju inte. B2B behöver ta in ordentligt med konsulter som fixar soppan. Citera
Betterman Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Jag fattar inte att de inte prioriterar upp detta?!?! Är ny kund och har redan haft stora problem att logga in och lira - ett flertal gånger. Man tröttnar ju för mindre. Just nu är det lättare att uppskatta Kicki Danielsson än att logga in... Det verkar som om bonusar och fräcka prylar prioriteras mer för att få in nya kunder än att ta hand om de som redan är kunder. Uselt! Verkligen trist när det annars är mycket bra. Citera
cassano Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Min klient laggar så förbannat så jag har fått byta site ( tillfälligt HeyJohan ) Har ominstallerat klienten flera ggr, då funkar det i en timme sen kommer lagget tillbaka. Fler som har problem? Citera
HeyJohan Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 cassano: Det var ytterst trist att höra. Undrar vad det är som gör att du får sådana problem För er andra kan jag berätta att vi har upplevt servrarna mycket snabbare sen B2B's senaste uppdatering och ni ska veta att de sliter som djur för att hela tiden kunna öka kapaciteten. Mvh Johan Citera
Mongokongo Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Ja, nu verkar det inte var några som helst problem vad gäller kapaciteten. Kanske dags för en frirulle för 3000 pers för att testa systemet?!! Citera
Recommended Posts