Gå till innehåll

Jag mötte Lassie!


Beachjohan

Recommended Posts

När man tänker efter(om det ens behövs) så är, Jag mötte Lassie med svenska kändisar är inte så värst roligt. Petter? Alvbåge? Ralf Edström? Trummisen i The Ark?

Skiter egentligen fullständigt om en människa är känd eller inte. Men tråden är ju bara underhållande, folk säger vilka "kändisar" de stött på eller liknande.

 

Finns inte många kända människor jag beundrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 256
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När man tänker efter(om det ens behövs) så är, Jag mötte Lassie med svenska kändisar är inte så värst roligt. Petter? Alvbåge? Ralf Edström? Trummisen i The Ark?

Skiter egentligen fullständigt om en människa är känd eller inte. Men tråden är ju bara underhållande, folk säger vilka "kändisar" de stött på eller liknande.

 

Finns inte många kända människor jag beundrar.

 

Men okända? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit med i Svensk biofilm - http://www.imdb.com/title/tt0116696/

 

Vilket innebär att jag har hängt i flera månader tillsammans med Sverige's "stjärnor" som tex, Max von Sydow.

Jag är också med på IMDB ;)

 

Obs. Pernilla August spelar min storasyster i filmen, hon spelar också Anakin Skywalkers mamma.

Vilket innebär att jag är Darth Wader's morbror? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har jobbat i en hockeyaffär som ägdes av "Ankan" Palmström vilket ledde till att jag träffade honom ett par ggr. Jag har även skakat hand med Nordman och Mikael Samuelsson när jag gjorde prao på en skivbutik. Sist men inte minst så har jag i ett synnerligen påverkat tillstånd försökt limma på systrerna Graaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tråkigt... måste liva upp den här tråden med lite famösa personer som jag sett:

 

Pelé (fotbollsspelaren)

Victoria Silvstedt

Jackie Chan

Liza Minelli

Jessica Alba

Brittany Murphy

Natalie Portman

George Lucas

Samuel L. Jackson

Snubben som spelar C-3PO

Benicio del Torro

Salma Hayek

Sharon Stone

 

det var nog alla...

 

några pokerkändisar...

 

Gus Hansen

Erik Sagström (Erik123)

Baren Alex

Martin de Knijf

"Devil Fish" Elliot

 

Har du också TV? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hånglat med en tjej som gjorde inte bara en, utan TVÅ, PS-dagböcker.

 

Varit på Kolmården på VIP-invigningen av Bamses värld, vilket innebär att jag träffat de flesta av Sveriges A, B och C-elit (detta var före dokusåpa-explosionen). Detta resulterade även i att jag är stolt ägare av en special-utgåva av Bamse med Rune Andréassons autograf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tråkigt... måste liva upp den här tråden med lite famösa personer som jag sett:

 

Pelé (fotbollsspelaren)

Victoria Silvstedt

Jackie Chan

Liza Minelli

Jessica Alba

Brittany Murphy

Natalie Portman

George Lucas

Samuel L. Jackson

Snubben som spelar C-3PO

Benicio del Torro

Salma Hayek

Sharon Stone

 

det var nog alla...

 

några pokerkändisar...

 

Gus Hansen

Erik Sagström (Erik123)

Baren Alex

Martin de Knijf

"Devil Fish" Elliot

 

Har du också TV? ;)

 

Sanningen är den att jag råkade vara i Cannes när det var filmfestival.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
jag har stått och skrattat åt stefan holm när han tränade på hovet. fan vad ful han är altså!! mycket fulare i verkligheten..

 

Det där är inte rätta tonen gentemot en värmlänning! :evil: Och man bör inte säga så till någon.

 

Han sa det inte till honom, han sa det om honom... Och jag kan inte annat än instämma...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Vatt på samma uteställe som zlatan ett par gånger (han raggade på min dåvarande klasskompis). Har även suttit snett bakom honom då han var hemma och kollade på MFF, enda fördelen med det är att han drog till sig en jävla massa brudar i pausen.. :)

 

Hälsat på Carolina Gynning samt klappat hennes hund (först insåg ja inte ens vem det var, var personen hon fikade med som ja pratade med)

 

Träffat Rosenbers flickvän, samt stått och dreglat över rosenbergs bil som stod/står parkerad utanför mitt hus ibland (Hon bor i samma byggnad)

 

 

 

... fan vilket intressant liv man lever.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...