Gå till innehåll

Jag mötte Lassie!


Beachjohan

Recommended Posts

  • Svars 256
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Dags att jag kliver fram å lägger beslag på "pokerforum.nu´s största kändis titel" och "jag mötte lassie titel" på en gång.

 

Därför är jag kändis:

Figurerade på första sidan (helsida) på lokaltidningen under rubriken "Stal bil med schäfer i" (Rubriken hörde inte ihop med bilden bör tilläggas..)

 

Lassie titel:

Varje gång jag är hos min flickväns föräldrar i Edsbyn råkar jag ALLTID stöta ihop med Nemah Hansson (ni vet spånet som var med i robinsson för några år sedan). Vilket innbär att jag blir tvungen att tvätta mina ögon i c:a två timmar. Samt uppsöka kurator.

 

Slå detta om ni kan! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett antal av svenska kändisar jag kört:

 

Anna Järphammar-rätt så tråkig

Dan Ekborg-Bor i närheten av han så han har jag kört ett antal gånger,trevlig o mycket rolig prick när han vill.

Josefin nilsson-en av mina personliga favoriter. :)

dominika i army of lovers-den bästa och roligaste körningen jag har haft,snacka om att mina fördomar mot henne var fel !! :D

peter wahlgren-schizo modell värre :lol:

Charlie norman-halv tråkig

sandro schocco-mauros brorsa ;)

förre centerledaren lennart någonting-höll nästan på att rösta på centern efter det ;)

dom lite "större" kändisarna behåller jag för mig själv pga tystnadsplikt hehe. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skjutit straffar på Thomas Ravelli.

 

Varit med ett fåtal sekunder i ett inslag på Hjärnkontoret för många år sen.

 

Jag varit med på mittuppslaget av Aftonbladet där jag levererade en kickflip (skateboard-trick)

 

Träffat en stor del av Göteborgs lokala skateboardkändisar och IFK huliganer.

 

Jag har supit med killen som designade whoa (fastän jag hatar hiphop)

 

Jag är skribent för sveriges bästa hårdrockstidning.

 

Vilken hårdrockstidning syftar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Dags att jag kliver fram å lägger beslag på "pokerforum.nu´s största kändis titel" och "jag mötte lassie titel" på en gång.

 

Därför är jag kändis:

Figurerade på första sidan (helsida) på lokaltidningen under rubriken "Stal bil med schäfer i" (Rubriken hörde inte ihop med bilden bör tilläggas..)

 

Lassie titel:

Varje gång jag är hos min flickväns föräldrar i Edsbyn råkar jag ALLTID stöta ihop med Nemah Hansson (ni vet spånet som var med i robinsson för några år sedan). Vilket innbär att jag blir tvungen att tvätta mina ögon i c:a två timmar. Samt uppsöka kurator.

 

Slå detta om ni kan! 8-)

 

 

 

Därför är jag Kändis: Varit med ett par sekunder I Grynets Show, några sekunder i sporten, X-antal gånger i lokalpressen, samt har spelat Bandy med nästan samtliga av svenksa mästarna EDSBYN gått i lekis till mellanstadiet med tremålsskytten Edling.

 

Lassie titel: När jag spelade/tränade bandy styrketränade jag när Nemah Hansson hade ett spinningpass, vilket innebär att jag blir tvunngen att tvätta mina öron OCH ögon i två timmar.....men som härdad Edsbybo behöver jag ingen kurator. -Slå Det Skalman!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lite Aftonbladet-varning på den här tråden... man är inte kändis för att man sett en kändis ;)

 

Som Lennie Norman brukade säga i sin standup för några år sen

 

"Vem är vår mest kända kändis? Jannike Björling... och varför är hon känd? Hon har legat med Björn Borg, det är det enda hon har gjort. Sen blev hon tillsammans med en snubbe som heter Tony Fernadez... Då blev HAN känd! Vad har han gjort!? Han har legat med nån som har legat med Björn Borg! Vafan, om vi börjar snacka lite med varann här, vi kanske är kändisar allihop!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gått på samma skola som Jackie Arklöv. Hade inte skåpet långt från där han huserade. Dock kommer jag inte ihåg honom alls. Tur är väl det.

 

Jag var bästis med en av Hallrymmarna (för min egen säkerhet nämner jag inte vilken :)) under skoltiden. Vänskapen dog definitift ut en sen natt i en söderförort när han, stenhög, jagade mig genom halva min rutt som tidningsutdelare.

 

I övrigt måste jag även nämna att jag skymtat en av fastrarna till Sabrina Tonårshäxan på stan när jag var i Montreal för nått år sen. Är inte det en "jag mötte Lassie" av klass?

 

Vill oxå passa på att berömma för ett kanonfint forum. Får försöka delta i poker trådarna en annan gång ... Det är ju trots allt därför jag gick med här :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...