Gå till innehåll

Jag mötte Lassie!


Beachjohan

Recommended Posts

  • Svars 256
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

F.d. fotbollsspelaren Pontus Kåmark på Bers å Bar i Gbg...satt och raggade på två tjejer.

 

Nu i lördags såg jag Robinson-Robban sitta och smeka en yppig silikon-blondin på låret på (utestället) Valand.

 

Allt detta inom två veckor! ;) Tänk vad man kan se i Gbg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har träffat Ralf Edström. Väldigt trevlig person faktiskt.

 

Sen har jag blivit bortknuffad av säkerhetsvakter efter att jag sprang in i och nästan välte prinsessan Madeleine.

 

Hum. Sen har jag träffat en hel del artister när jag jobbade backstage på Arvika i år och förra året.

Oavsett vad alla säger om The Kristet Utseende, så kan jag säga att det är fel. TKU är helschyssta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har....

 

- glatt hälsat när jag fick förbi adam alsing. Som den lilla BB-hora jag är kände jag mig bekant med honom, antar jag. Han stirrade på mig som fan och såg oförstående ut.

 

- med en god väns hjälp burit ut en dyngrak och däckad medlem av det eminenta bandet slagsmålsklubben från mitt tält under en arvikafestival.

 

- hånglat ett par minuter med en tjej som dagen innan haft sex med profilen günther, inte för att jag tyckte hon var söt utan endast för att ha något att berätta. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För metal-fansen: förra midsommaren söp jag med The Haunteds basist :)

 

Har iofs alrig lyssnat på dem. Men metal är respekt :D

Lyssnar själv mest på killar i sparkdräkter och latexmasker

Man kan ju inte mer än gilla en text som går "I am all, but what am I? Another number that isn´t equal to any of you. I control, but I comply. Pick me apart. Then pick up the pieces"

Funkar speciellt bra när man kör bil eller var det tvärt om?

 

På C&G i Malmö brukar lite kändisar häng och de flesta brukar vara rätt dryg och tro att de är centrum i universum.

Har sett rätt många kändisar där och kan väll räkna upp ett parstycken. Brolle Jr, Martin Dalin, Marcus Rosenberg, Thomas Ravelli plus några stå-uppare som jag inte kommer ihåg namnet på :D

 

Edit: Glömde bort att jag nog kan stå för det värsta bottennappet här. Jag har suppit med Brinkenstjärna när jag var yngre och han var lika dryg då som nu :D och han var redan då rätt gubbsjuk och stötte på småtjejer.

 

Tur att man inte är bitter för att man inte är känd :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm får se vad man kan bidra med..

 

Min pappa spelar i Lasse Stefanz(Sveriges bästa dansband ni vet ;))

Är kusin med Emil Sigfridsson

Har träffat Robinsson-Robban

Har träffat Big-Brother Olivier

Har träffat Loket ett flertal gånger

Har träffat Tobbe trolkarl(han i Lattjo Laiban)

Har sett Timbuktu precis innan en spelning

Min moster jobbar inom folkparkerna och har ett flertals kändisars flefonnummer

En av Sveriges bästa CS-spelare går på vår skola(vet dock inte vilken det är då jag inte spelar CS)

 

 

Orkar inte rabbla upp allt men det varen del av min "meritlista"..

 

Just det, jag har blivit välsingnad av en av världens kändaste munk på en konformationsresa. Broder Roger i Taize, någon som känner till honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har....

- hånglat ett par minuter med en tjej som dagen innan haft sex med profilen günther, inte för att jag tyckte hon var söt utan endast för att ha något att berätta. 8-)

 

PAUSE... OKEJ... nu är Min fråga.. ( kanske är bara jag som tänker så här )

sög hon av honom 24 timmar innan du var på henne?

 

hur smakade det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har....

- hånglat ett par minuter med en tjej som dagen innan haft sex med profilen günther, inte för att jag tyckte hon var söt utan endast för att ha något att berätta. 8-)

 

PAUSE... OKEJ... nu är Min fråga.. ( kanske är bara jag som tänker så här )

sög hon av honom 24 timmar innan du var på henne?

 

hur smakade det ;)

Eh.... på fråga 1... som jag f.ö. inte tänkt på förrän nu... svarar jag att jag har ingen aning. :?

 

På fråga 2 svarar jag att det smakade som en blandning mellan svettig pung samt ful svensk som bryter. Skämt åsido, jag kommer inte direkt ihåg men jag har inga direkta minnen av att det smakade skumt i alla fall. :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slå detta om ni kan: :D

 

En polares storebrors före detta klasskompis

kusin är trummisen i The Ark.

 

Vilket får mig att tänka på en liten berättelse.

 

Det hela utspelar sig för nått år sen på Hultsfredsfestivalen, vi är ett gäng som sitter på campingområdet och dricker öl tidigt en morgon(lär ha varit en lördag).

 

Helt plötsligt ser vi en jättefull snubbe vackla runt borta vid vägen(det året tältade vi alldeles bredvid en av "vägarna".

 

Hursomhelst känner tjejen i sällskapet igen denna kille som "Jepsson"(osäker på stavningen) - och han är tydligen gitarrist i just, the Ark.

Vi ropar snabbt på honom(han är verkligen görfull) och han svänger över till oss och sätter sig med oss.

 

Den närmaste halvtimmen-timmen utspelar sig med att vi bjuder honom på öl, smiskar honom(?) och... får lyssna på alla hans sexhistorier :)

Vill dock inte avslöja närmare, men roligt var det iaf.

 

 

Sen satt han även och jämrade sig över att så många tror han är homo(bi-)sexuell, och förstår inte vad de fått den dumma idéen ifrån - nån vecka senare ser vi dem(the Ark) på en mindre festival under vilken han står och hånglar med Ola Salo på scen. Dubbelmoral någon? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har träffat Ralf Edström. Väldigt trevlig person faktiskt.

 

Sen har jag blivit bortknuffad av säkerhetsvakter efter att jag sprang in i och nästan välte prinsessan Madeleine.

 

Hum. Sen har jag träffat en hel del artister när jag jobbade backstage på Arvika i år och förra året.

Oavsett vad alla säger om The Kristet Utseende, så kan jag säga att det är fel. TKU är helschyssta!

 

Har en polare som också jobbade där i år, han hade allvarliga funderingar på att strypa dem :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, här kommer två till.

 

När jag gick och såg Pirates of The Caribean, när den kom ut på bio.

Så satt jag brevid Jon Lundblad i ÖSK.

 

När jag gick och såg dodgeball på bio, så satt jag brevid John

Alvbåges flickvän. :D Alvbåge är en före detta målvakt i ÖSK för dom

som inte visste det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, här kommer två till.

 

När jag gick och såg Pirates of The Caribean, när den kom ut på bio.

Så satt jag brevid Jon Lundblad i ÖSK.

 

När jag gick och såg dodgeball på bio, så satt jag brevid John

Alvbåges flickvän. :D Alvbåge är en före detta målvakt i ÖSK för dom

som inte visste det.

 

Stoppa pressarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerkändisar jag träffat och spelat mot:

 

Mattias Andersson (spelar på hans klubb)

Alex Stevic, turnering på cosmopol

Cecilia Nordenstam cashgame på cosmopol

Mikael westerlund turnering på cosmopol (värsta trashtalkern jag stött på tror jag) utom mig själv kanske ;)

 

Andra "kändisar" jag träffat

 

Petter på hultsfred -99 tog kort och grejjer

Ken -||- -||-

 

Thomas ravelli dela ut medaljer på fotbollsklubbens avslutning

 

Känner Samuel Holmén i Elfsborg

 

Suttit mitt emot Gurra G i Just d på tåget, La camilla en annan gång

 

E kompis med en kille vars brorsa spelar gitarr i In Flames

 

Känner alla i deathmetal bandet Source

 

+ en jävla massa andra dokusåpa"kändisar" som man festat med osv.

 

säkert massa fler som man inte kommer ihåg nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man tänker efter(om det ens behövs) så är, Jag mötte Lassie med svenska kändisar är inte så värst roligt. Petter? Alvbåge? Ralf Edström? Trummisen i The Ark?

Att man ens lägger sånt på minnet.

Kan dock dra till med en egen då, min mor bodde granne med Cornelis Vreeswijk när hon var ung, satt i hans knä och lyssnade när han snackade om allt och inget. Där är jag faktiskt lite avis, enda svenska kändis jag känner att jag skulle vela träffat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man tänker efter(om det ens behövs) så är, Jag mötte Lassie med svenska kändisar är inte så värst roligt.

 

För mig står det för ironi. Typ E-type.

Folk/kändisar jag respekterar eller beundrar går under en annan kategori :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...