Dahlberg Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 kan vi stiga ur sandlådan for a moment och försöka reda ut vem det är. Just nu väger nog Beachjohan tyngst i gissningsleken. Citera
Bimpi Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Denna spelare hette Barbiegir1. Beachjohan kallar sig BarbiegirI i sina HH, alltså inte en 1:a på slutet. Så det lär väl inte vara Beachjohan, eller..? Citera
demme1 Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Det kanske är Linda Rosing? Linda spelar inte på sådana nybörjarnivåer... Citera
flibben Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 P.S Du är förmodligen den största besserwissern på detta forum Eh? Du känner dig förbisedd eller? Citera
Swede Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 P.S Du är förmodligen den största besserwissern på detta forum Eh? Du känner dig förbisedd eller? LOL nice, lite inlägg har raderats, så detta blev mitt andra 1337 inlägg! p4wn3d Citera
omduvoresomjag Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 Barbiegirl är i själva verket Shana Hiatt säger ryktena.... Citera
danne3 Postad 6 November , 2005 Rapport Postad 6 November , 2005 hahahahahahhahahh va klockrent detta va :D:D Citera
fl0w Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Det här har nog utvecklats till den värdelösaste tråden på pf... Citera
dr noob Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Det här har nog utvecklats till den värdelösaste tråden på pf... Från? Citera
Skanke Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Det här har nog utvecklats till den värdelösaste tråden på pf... Från? Den tredje värdelösaste tråden.... Citera
larsf Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Alias: Pokergirl1 Name: Morten E Age: 26-35 Sex: Male City: Halsskov Country: Denmark Occupation: Professional Poker Player ladbrokeslänk Citera
ades_va Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Vad har det där med barbiegir* att göra? Citera
larsf Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Vet inte men tyckte det var lite likt Citera
danne3 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 hahah den här tråden blir bara roligare o roligare...BarbiegirI heter denne för övrigt och NEJ det är inte nå jävla dansk Citera
lnvincible Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Det börjar även ryktas om att herr BarbiegirI är giffs account på b2b Någon som kan bekräfta detta ? Citera
ades_va Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 Det börjar även ryktas om att herr BarbiegirI är giffs account på b2b Någon som kan bekräfta detta ? Jag kan äntligen ge ett säkert svar och säga att detta INTE stämmer... En SÄKER källa har berättat för mig att denna BarbieGir1 är ingen mindre än allas vår Ken Lenaard! Citera
Swede Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 jag ville inte att detta skulle komma ut, men det är min mamma som är barbiegir1... och nej, det är inte Fröken Lenaard som är min mamma Citera
Dahlberg Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 jag ville inte att detta skulle komma ut, men det är min mamma som är barbiegir1... och nej, det är inte Fröken Lenaard som är min mamma "fröken Lenaard" bwahaha Citera
danne3 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 ok så här e d...jag och BarbiegirI var på dejt förra veckan, och JA, jag fick trycka, inte konstigt att hon lirar så bra nu Citera
VicDamone Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 ok så här e d...jag och BarbiegirI var på dejt förra veckan, och JA, jag fick trycka, inte konstigt att hon lirar så bra nu Hade jag varit på dejt med henne hade hon fortfarande inte kunna´t sitta ordentligt.. Citera
danne3 Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 eller så hade inte du kunnat sitta ordentligt Citera
ades_va Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 ok så här e d...jag och BarbiegirI var på dejt förra veckan, och JA, jag fick trycka, inte konstigt att hon lirar så bra nu Stackars Ken... Citera
VicDamone Postad 7 November , 2005 Rapport Postad 7 November , 2005 eller så hade inte du kunnat sitta ordentligt Either way, I´m happy Citera
Recommended Posts