Gå till innehåll

Refer a friend och sign up bonus?


Sinkin

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Enligt Martinspoker får man både Refer a friend och sign up bonus hos dem. Skiljer sig alltså Refer a friend bonusen mellan olika sidor inom B2B. När man läst detta topic så fick man ju intrycket av att B2B satte standarden för Refer a friend.

 

 

Hi,

 

The fact that you filled in the Recommended By field does not affect your

ability to earn yourself your sign-up bonus. The information that you received

was wrong.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er alla.

Ikväll tänkte jag börja spela på Heypoker, tröttnat lite på andra siter. Har ett par frågor som jag hoppas ni kan svara på innan ikväll.

 

1. Vilken bonus ska jag använda för min första insättning ?

2. SKA jag använda deposit bonusen eller refer a friend ....( tänkte sätta in kanske 1000 kr för att testa lite ) ?

3. OM jag ska använda refer a friend så har jag ingen polare som spelar på Heypoker :cry: ,vem på detta forumet vill att jag anger erat nick så att ni får bonusen ?

4. Som jag fattat det så får man 1 VIP poäng / hand för varje pott man fått kort i och som varit mer än 7 dollar i potten. För att kunna köpa grejer i "butiken" så behöver man ju samla på sig en del poäng, typ några tusen, finns det nån tidsbegränsning på detta, eller kan jag samla tex i 3 månader för att cleara en dyrare sak, eller gäller det månad för månad ?

 

Hoppas ni orkar svara på dessa frågor...

 

Väl mött på Heypoker ikväll !!

 

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan även svara på det med Martinspoker, ang båda bonusarna där. Dom hade det så ett tag, ställde oxå den frågan till dom, men dom ändrade det efter ett tag så att reload bonusen bara gällde dom som var kunder innan november månad började. ;)

 

 

Nu var det ju inte reload bonusen det gällde utan reffer bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

30 % ? Detta måste väl vara fel när man signuppar via pf.nu !?

 

 

Hi,

 

Kindly note that the bonus code 'pnfu200' gives you 30% of your

deposit up to amount of 200 EUR.

 

The bonus is paid out in 30 days since deposit was made.

 

For every 100 VIP points you accumulate during the 30-day period you receive

10 EUR. You will receive the bonus in 2006-01-20 .

 

If you need further assistance, please do not hesitate to contact us again!

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst ca. hälften av inläggen och tänker...

 

Varför vill man som ny spelare ens välja refer-a-friend-bonusen över deposit-bonusen? Är det nått slags val mellan liten och stor bonus med snygga namn bara?

 

Håller med dig! Om man fyller i refer-fältet och sedan använder en signup-kod där det dessutom står "xx% up to xx$ on you next deposit" så är det vilseledande och direkt lögn om man inte skulle få signuppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag tycker det låter konstigt att man måste välja mellan "refer a friend" eller en sign up. Jag har tagit No1poker och Staffpokers sign up bonusar som jag fått utbetalt trots att jag även fått "refer a friend" bonusen. Räknade med att det var samma sak på Martinspoker. Skulle ju vara lätt frustrerande efter 1500 vip att veta att man får 25€ istället för 300...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då har man gjort en miss då alltså

Självklart ville jag va schysst mot en kompis och använde hans namn i refer a friend och nu får man alltså ingen deposit bonus? Ja jag vet iaf vad jag ska göra när jag fått min refer a friend bonus vilket är att snabbt som attan sluta spela på heypoker.

 

Edit: Skickade ett mail till supporten och det löste sig så jag hade tur. Men man kommer ju att vara mer noggrann i framtiden iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...