Gå till innehåll

Refer a friend och sign up bonus?


Sinkin

Recommended Posts

Hejhej,

 

Jag signade upp på Heypoker via pf.nu för 100% signup bonus upp till €200 för ett par dagar sedan.

När jag signade upp fyllde jag i att en annan användare hade tipsat mig och idag trillade det in €25 i "refer a friend"-bonus.

 

Betyder detta att jag inte kommer att få min 100% upp till €200 eller kan man kombinera de två erbjudandena?

 

/Sinkin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar också lite över den grejen, då jag inte hittar nån info om den någonstans :D

En kompis fyllde i mitt nick när han signade upp, kommer jag då få någonting om han bestämmer sig för att sätta in pengar hos Heypoker? :?

 

Personen jag angav har fått €50 så det borde du också få antar jag.

 

/Sinkin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar också lite över den grejen, då jag inte hittar nån info om den någonstans :D

En kompis fyllde i mitt nick när han signade upp, kommer jag då få någonting om han bestämmer sig för att sätta in pengar hos Heypoker? :?

 

Personen jag angav har fått €50 så det borde du också få antar jag.

 

/Sinkin

 

Låter ju bra, bara den inte tar ut deposit-bonusen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Information om refer a friend kommer upp efter helgen.

Jag ber om ursäkt för att det dröjt, men vi inväntar info från B2B.

 

Mvh Johan

 

Tack för ditt svar.

 

Betyder detta att du efter helgen kommer att veta om bonusarna går att kombinera eller ej?

 

/Sinkin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På iPoker fick jag och en kompis dubbla bonusar för detta så vissa nätverk är generösa

 

Håller tummarna, klantigt av mig att välja €25 i bonus istället för €200 annars :)

 

/Sinkin

 

Eftersom det inte står någonstans att det inte går att kombinera eller att man faktiskt får någon bonus ifall någon fyller i ens nick i refer-a-friend-fältet, och att man själv inte kan styra att någon vän gör detta pga ren jävelskap (;) ;) ;)) tycker iaf jag att man borde kunna kombinera dom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

Jag beklagar att ni fått vänta på svar men jag har varit borta på familjeangelägenheter under dagen (a.k.a samverkat med moderkortet).

 

Om man öppnar ett nytt konto så kan man endast nyttja EN bonus. Om man fyller i båda är det refer-a-friend som räknas.

Detta enligt uppgift från B2B idag.

 

Vi kommer att göra följande:

1. Se till att få Terms & Conditions från B2B

2. Lägga upp dessa på siten

3. Förtydliga informationen i signup-formuläret

 

Om nån av er stöter på några problem så PM:ar ni mig direkt! Jag är borta tills i morgon eftermiddag men kommer då att ta tag i alla frågor.

 

Ha en riktigt trevlig helg!

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, om jag förstår det här rätt så handlar det inte om den som rekommenderar in spelare, utan om den som blir inrekommenderad.

 

Om jag som ny spelare både skriver in en polares namn i "Recommended by"-raden samt till exempel PFNU200 i signup-bonus-raden så får man endast refer-a-friend-bonusen.

 

Så det gäller att ni instruerar dem väl :)

 

Jag jagar en Terms & Conditions och återkommer snart med den.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag som ny spelare både skriver in en polares namn i "Recommended by"-raden samt till exempel PFNU200 i signup-bonus-raden så får man endast refer-a-friend-bonusen.

 

Detta betyder alltså att jag gjorde det fantastiska bytet €200 -> €25, det var ju oerhört trist faktiskt, inte lika trist som maginfluensa eller ett benbrott i fjällen men ändå lite tråkigt.

 

/Sinkin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, om jag förstår det här rätt så handlar det inte om den som rekommenderar in spelare, utan om den som blir inrekommenderad.

 

Om jag som ny spelare både skriver in en polares namn i "Recommended by"-raden samt till exempel PFNU200 i signup-bonus-raden så får man endast refer-a-friend-bonusen.

 

Så det gäller att ni instruerar dem väl :)

 

Jag jagar en Terms & Conditions och återkommer snart med den.

 

Mvh Johan

 

Ahh :D

Det här börjar ju låta riktigt spännande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mazd: Vad gäller signup-bonusen så är den på 100% av din första insättning, dock max €200.

Bonusen har du 30 dagar på dig att cleara och du får €10 för varje 100 VIP som du drar in. Efter dessa 30 dagar får du in bonusen på ditt konto inom 30 dagar. Oftast går det mycket snabbare.

 

Mer om det erbjudandet hittar du här

 

Vad gäller Refer - A - Friend så får du €50 för varje spelare som du drar in till oss och som spelar minst 200 VIP. Den personen får då €25.

 

Mer info om det kommer alldeles snart :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mazd: Vad gäller signup-bonusen så är den på 100% av din första insättning, dock max €200.

Bonusen har du 30 dagar på dig att cleara och du får €10 för varje 100 VIP som du drar in. Efter dessa 30 dagar får du in bonusen på ditt konto inom 30 dagar. Oftast går det mycket snabbare.

 

Mvh Johan

 

Betyder det att det tar 60 dagar innan man får ut bonusen, eller vad menar du med mycket snabbare? Tyckte det kändes långt redan, sen undrade jag just om det var 30 dagar efter registrering eller 30 dagar efter uppnådda poäng?

 

Väntar...

 

Per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...