Gå till innehåll

Pokerstars added med WPT PCA!


hajen

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

2740 efter första timmen. Vann första handen med en flush, snodde lite blinds, men förlorade sen en hel del marker i en pott jag blev bluffad ur (han visade bluffen). Dubblade sedan upp, lite drygt, med ett tvåpar.

 

963 spelare kvar. 181 som hamnar ITM, 28 som får mer än $100, 6 som får mer än $1k, 3 som får mer än $3k och en som får åka till Bahamas! Lycka till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rythman, jag lider mot dig för senaste handen.

 

så du såg eländet live? vilken ***** idiot syn

 

Jo, "JÄVLA RIGGADE SKITSAJT" satt i halsen även fast jag inte spelade i handen. ;)

 

En limpsyn och sen rundfold till mig som satt innan SB. Allin med Q7s, känns lika bra. Möjligt att limparen foldar och annars så har jag förmodligen inte en dominerad hand. Limparen synar med AJ och ingen förbättrar. Så kan det gå.

 

Fromage: Bra med en added turnering bara för nordbor och det dessutom är freezeout. Gärna fler sådana!

 

Lycka till alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

earthling har tur och tripplar till liv igen.

 

PokerStars Game #2963686649: Tournament #14354866, Hold'em No Limit - Level V (75/150) - 2005/11/03 - 16:13:49 (ET)

Table '14354866 222' Seat #7 is the button

Seat 1: che1977 (3210 in chips)

Seat 2: FireLike (2915 in chips)

Seat 3: Steveaway (1980 in chips)

Seat 4: AnimeMovies (9745 in chips)

Seat 5: malmoehank (3070 in chips)

Seat 6: myggan (1000 in chips)

Seat 7: e4rthl1ng (1030 in chips)

Seat 8: kimmern11 (10680 in chips)

Seat 9: Cygnus P. (2810 in chips)

kimmern11: posts small blind 75

Cygnus P.: posts big blind 150

*** HOLE CARDS ***

Dealt to e4rthl1ng [Ac 8s]

che1977: folds

FireLike: folds

Steveaway: folds

AnimeMovies: folds

malmoehank: folds

myggan: folds

e4rthl1ng: raises 880 to 1030 and is all-in

kimmern11: raises 880 to 1910

Cygnus P.: raises 900 to 2810 and is all-in

kimmern11: calls 900

*** FLOP *** [7h 6d Jh]

*** TURN *** [7h 6d Jh] [5c]

*** RIVER *** [7h 6d Jh 5c] [9s]

*** SHOW DOWN ***

kimmern11: shows [Ah Qd] (high card Ace)

Cygnus P.: shows [Tc Th] (a pair of Tens)

FireLike said, "lol"

Cygnus P. collected 3560 from side pot

e4rthl1ng: shows [Ac 8s] (a straight, Five to Nine)

e4rthl1ng collected 3090 from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förklaringen..

 

rythman: how did you find that call

nizze_ni: lol, was a missclick

nizze_ni: was gonna rar-up a file, and the call button popped up when i clicked

 

Sorry, för det första så var det första handen jag lirade efter att ha kommit hem från en liveturnering där jag åkte med AK mot AQ, lite bedrövad var jag.

 

Missklicken kom när jag skulle trycka på ok i ett annat program, detta var dock när du raisat preflop.

 

Reraisen på floppen är jag dock helt varse med. Du raisar och bordet kommer bara låga kort, de pockets du kan ha är bra många färre än de händer du faktiskt kan höja med. Självklart måste du betta för att försvara din raise, trodde faktiskt jag hade dig med low-pair, när jag sen fick motjuck hade jag inte så mkt kvar om jag skulle lägga mig, så jag var villig att gambla med så pass många i fältet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reraisen på floppen är jag dock helt varse med. Du raisar och bordet kommer bara låga kort, de pockets du kan ha är bra många färre än de händer du faktiskt kan höja med. Självklart måste du betta för att försvara din raise, trodde faktiskt jag hade dig med low-pair, när jag sen fick motjuck hade jag inte så mkt kvar om jag skulle lägga mig, så jag var villig att gambla med så pass många i fältet.

 

 

Håller med dig, är det som är så irriterande. + jag tuggar tuggumi och är en blåögd 14 åring som missklickar tit som tätt attetyden i chatten efter ;)

 

 

Missclick syn preflop leder till träffat tredjepar som du ev kan leda på vilket du ska/vill testa. När sedan beviset kommer att du ligger illa till är stacken för liten för att folda så du chansar och drar ut en 3 outare.

 

4 "oturs moment" irad för min del :evil:

men men blir en fin dubbling nästa gång och gången efter den...osv :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Håller med dig, är det som är så irriterande. + jag tuggar tuggumi och är en blåögd 14 åring som missklickar tit som tätt attetyden i chatten efter ;)

 

 

Missclick syn preflop leder till träffat tredjepar som du ev kan leda på vilket du ska/vill testa. När sedan beviset kommer att du ligger illa till är stacken för liten för att folda så du chansar och drar ut en 3 outare.

 

4 "oturs moment" irad för min del :evil:

men men blir en fin dubbling nästa gång och gången efter den...osv :D

 

Vet inte om jag hade den attItyden direkt... sa bara sanning. Sen var det förövrigt en 2-outare, hmpf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...