legance Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 lirar ni musik under tiden osv eller hur sitter ni har ni några speciella ritualer ::> * RP och flytt till Poker OT - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrillerKiller Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag lyssar på antingen Björk eller Jan Johansson. Lugnande musik som samtidigt e bra ! ett hett tips till tilt monster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Marker som jag sitter och leker med samt tv:n på i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zidde Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag har så många olika konstiga ritualer så det nästan kan liknas till tvångstankar, så jag väljer att inte berätta om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag har så många olika konstiga ritualer så det nästan kan liknas till tvångstankar, så jag väljer att inte berätta om dom Så länge det inte innebär offerriter så är det väll okej Själv brukar jag lyssan på lite kidsmusik som Slipknot och Stone soure och slö titta lite på tv. Går det dåligt brukar jag ha som ritual att slå musen hårt som f*n i bordet, men det gör jag bara om min fru inte är hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag skriver upp tidpunkten när jag börjar spela på en liten lapp, skaffar fram kaffe, te, eller vatten, ser till att pissa och väljer sedan någon skiva som jag vunnit med tidigare. Om sessionen börjar dåligt byter jag skiva, om den går bra vågar jag inte byta utan måste lyssna på samma musik resten av tiden. Om skivan tar slut och jag plötsligt förlorar ett par potter får jag panik och försöker sätta på en ny skiva med liknande stil. Samma funkar ju tydligen inte längre och man får inte göra ett för radikalt byte. Lite stört kanske men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag brukar gå allin och be..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Turnerings laddande. Först skivar man potatis, tar fram en fläskfile och majskolv ur frysen som man lägger i en stekpanna och kör in i ugnen 20min. allt blir klart sammtidigt till turneringsstarten Perfekt att äta medans man väntar på första dubblingen. Samt, Springsteen/Young/Cash mp3 mappen play all. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
glamDring Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Spelar sällan på nätet så jag besvarar frågan med aspekt på livespel istället. Lyssnar alltid på musik på min iPod samt att jag har vanan att klä mig i kostym eller åtminstonde ngn kavaj när jag deltar i livespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Brukar minska sidoverksamheterna, stänga ner andra sajter etc när det närmar sig finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Alltid musik i bakgrunden, annars kan jag inte spela på nätet. Sitter även och snackar med folk på msn, mm mm mm. Finns fler trådar i ämnet om du letar efter meningslöst vetande. Sök på ordet "dvärgporr" i PFs sökfunktion så hittar du en av trådarna, logiskt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bustard Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Innan jag börjar spela vid datorn sätter jag på mig solglasögon och skärmmössa och försöker ha ett stenansikte så ingen hittar tells på mig. Sen knackar i databordet när jag checkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Holmees Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Brukar lyssna på M.O.P - Ante Up Steel Pulse - Big Fish Efter dem är det bara att poppa vilken musik som helst den måste vara bra såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Eftersom jag ogillar starkt att bli sjukt utdragen och därmed bitchslappad så brukar dåliga tankar komma ibland vilket innefattar att jag kommer att förlora handen trots att jag är överdog. Jag brukar knacka i bordet då för att ta i trä och skärpa till mig. Frågan är vad som är bäst? Att mentalt förbereda sig för en förlust eller inte. Tärningen är ju ändå kastad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stridsman Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Essbjörns Svenssons Trio enbart då blir det perfekt lir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pigpower Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag måste ALLTID ha något på huvudet som mössa,keps, bandana eller skärm. Om det går dåligt byter jag mössa tills jag hittar dagens "vinnar mössa"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Beroende på humör dricker jag mellan 10-20 öl, sedan är jag fit for fight! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adde_snoppskalle Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 lyssnar på winnerbäck och ser till att ha ny snusdosa och x antal öl bredvid mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Byter snus varje gång jag blir badbeatad, kan gå många dosor på en kväll. Byter aldrig snus så länge jag är kvar i en turnering, kan bli väldigt kladdigt i munnen ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Vänner, Jag försöker att inte skapa några extra tvångsbeteenden, då jag har anlag för att dra på mig tvångsmässiga saker. Usch! Det värsta är att tvångsmässiga saker är något som är rent och skärt humbug och att jag vet det. Trots det måste jag t.ex. dra i ytterdörren 6 gånger för att vara säker på att jag låst den. Det är jäkligt äckligt när man inte kan kontrollera sin egen hjärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lnvincible Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Är det bara jag som sliter tagentbordet i bitar för att i nästa sekund slänga musen i väggen...2 GÅNGER ! Sedan tar jag ett djupt andetag, blänger på musen igen och försöker strypa den tills scrollknappen exploderar!!!!!!!!!!!!!!!!!! EFTER DETTA HAR JAG HUNNIT LUGNA NER MIG OCH SRKIVER MED TUSCHPENNA fisk***** PÅ SPELAREN SOM DRAGIT UT MIG 4:e gången irad...... / Jag skriver detta för att jag plussade / T O R S K A D E som fan innan jag gick in på pokerforum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Sätter på lite bra musik och pissar. Sen är man redo för att möta så gott som alla motgångar och med gångar för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Kallar utdragningsfiskarspelarna för motherfucking stupid jews, och spelar vidare. Tvångsmässigt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frispel Postad 24 November , 2005 Rapport Share Postad 24 November , 2005 Hmm.... Brukar spela q3 i windowmode jävligt ofta... i övrigt musik, tv försöker surfa runt och läsa så mycke om poker som möjligt för att på så sätt fortfarande tänka poker men inte behöva fokusera så grymt på borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts