Bubbla Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Bästa sättet att sätta in pengar på Unibet utan att betala för mycket avgift? Dom verkar ju inte ta Neteller. Citera
Hector Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vad ska man sätta in för full bonus på 600 euro, på martinspoker? Citera
Jochen_b Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Fan va knepigt förut när jag var inne på Martins poker så stod det nåt i stil med att bonusen endast var för "a few selected users" eller nåt i den stilen... men nu står det som nån sa "only for new users" Hur som helst hur får man tag i sign up koden?? Citera
Jochen_b Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vad ska man sätta in för full bonus på 600 euro, på martinspoker? Ja Citera
LAB Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Någon som har koll på hur lång tid det brukar ta att göra en uttagning på unibet ? Till bank-konto brukar det ta 3- 4 bankdagar, har dock strulat med min senaste utbetalning som jag gjorde 20.e Oktober med detta har aldrig hänt tidigare. Citera
Ekenstar Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Bästa sättet att sätta in pengar på Unibet utan att betala för mycket avgift?Dom verkar ju inte ta Neteller. Bangkgiro eller postgiro-insättning är gratis, tar ett par dagar. Citera
dannnne88 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Behöver man alltså bara 3000vip poäng för att få alla 600euro på martinspoker och 600vip poäng för att få reloaden på 200euro eller har jag missuppfattat allt? Citera
Hector Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vad ska man sätta in för full bonus på 600 euro, på martinspoker? Ja Ja vaddå? Frågade hur mycket man måste sätta in för hela bonuset, och var finns koden? Citera
cheunce Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Bästa sättet att sätta in pengar på Unibet utan att betala för mycket avgift?Dom verkar ju inte ta Neteller. Bangkgiro eller postgiro-insättning är gratis, tar ett par dagar. Hmm ska nog be Unibet ta bort mitt konto. Men €200 för 400 VIP är ju ganska nice Citera
Rille Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Någon som vet när man måste vara klar med dessa VIP på MartinPoker och Unibet? Citera
Hector Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Någon som vet när man måste vara klar med dessa VIP på MartinPoker och Unibet? 90 respektive 30 dagar. EUR600 All new accounts opened between November 1 and November 30 will automatically qualify for the bonuses So as soon you have earned 100 VIP EUR20 will be credited to your account All the best Martin Ingen kod med andra ord. Citera
Matteprof Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 EUR600 All new accounts opened between November 1 and November 30 will automatically qualify for the bonuses So as soon you have earned 100 VIP EUR20 will be credited to your account All the best Martin Var läser man den här infon?. Informationen på hemsidan angående bonusarna är ju minst sagt knapphändig (oseriöst utformad). Där står ingenting om några 3000 VIP eller €20 per 100 VIP under promotions. Citera
Hector Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 EUR600 All new accounts opened between November 1 and November 30 will automatically qualify for the bonuses So as soon you have earned 100 VIP EUR20 will be credited to your account All the best Martin Var läser man den här infon?. Informationen på hemsidan angående bonusarna är ju minst sagt knapphändig (oseriöst utformad). Där står ingenting om några 3000 VIP eller €20 per 100 VIP under promotions. Man får ett mail från martin om man frågar snällt Citera
erik87 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Om man redan har konto på B2B är det bara att välja ett nytt nick på den nya siten då eller? Citera
Matteprof Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Man får ett mail från martin om man frågar snällt Bah! Är det inte bättre då att lägga in informationen på hemsidan så folk inte missuppfattar det?! Nä, gör om, gör rätt Martin... Fortfarande en hyfsad bonus, men nu spelar man ju hellre på Unibet då de erbjuder €50 för 100 VIP istället för Martinspoker som erbjuder €20 för 100 VIP. Fast det är klart. Det är ju bättre än nu för mig då jag lirar utan bonus Citera
marcusl Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 är unibets bonus en sign up eller reload? läste på hemsidan så det var inget glöm frågan.. Citera
Jochen_b Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Vad ska man sätta in för full bonus på 600 euro, på martinspoker? Ja Ja vaddå? Frågade hur mycket man måste sätta in för hela bonuset, och var finns koden? Ok. Ja €600 för hela bonusen som kommer i stycken á €20 efter 3000 rejkade händer har du fått hela bonusen. koden letar jag också efter dock. Citera
pluntzky Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Undrar om man får köra både reloaden och sign-up´en på martinspoker ifall man tänker spela där lite längre? Citera
Bubbla Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Eftersom det gäller alla så behövs knappast någon kod på martinspoker. Då borde det ha stått vid erbjudandet också. Jag regade utan kod hopas det fungerar annars blir jag riktigt arg. Citera
Avlon Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Hur gör ni på martinspoker om ni vill ha €600 i bonus. man kan ju bara sätta in €200 om dagen? Citera
APC Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Mycket martinspoker nu, visst är raken på b2b på potter över €10? Vilken nivå FL bör man spela för att detta ska funka bra? Citera
Eddie88 Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Jag undrar hur ni som kör neteller med valutan usd gör när dessa bonusar dyker upp på euro sajterna... Funderar på att öppna ett annat konto med euro valuta- för dessa typer av bonusar- på unibet exempelvis. Nån som har nått förslag om detta- alternativt konto med euro som ex unibet tar- som alternativ till neteller, vad finns...förutom vanligt bankkonto. Citera
pluntzky Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Mycket martinspoker nu, visst är raken på b2b på potter över €10? Vilken nivå FL bör man spela för att detta ska funka bra? Nä, dom har ändrat sin rake-struktur så nu är det 7€ tror jag bestämt. Spela FL 1/2 ifall du vill cleara med bra fart. 0,5/1 går väl oxå men det går ju inte så fort då. Citera
Ruff Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Hur gör ni på martinspoker om ni vill ha €600 i bonus.man kan ju bara sätta in €200 om dagen? Du får skicka ett mail till supporten och be dom höja CC depositlimit. Det brukar aldrig vara nått problem. Citera
Ruff Postad 1 November , 2005 Rapport Postad 1 November , 2005 Undrar om man får köra både reloaden och sign-up´en på martinspoker ifall man tänker spela där lite längre? Bra fråga det undrar jag med... Gött med lite reload mania nu på b2b, när man ändå spelar på nätverket. *Gnugga händerna* Citera
Recommended Posts