HeyJohan Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Själv tiltade jag totalt med A,10 när floppen kommer med ett A och låga. Softbone satt så klart med pocket-tvårona men jag luktade bluffen när han bettade pott. Självklart ställde jag honom på turn och självklart synade han mig. TJOFF så var man nere på 1.500... Strålande kväll det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Hur kan AT inte stå mot AJ? Så sjukt riggat. Aja, kan iaf gå och lägga mig i tid ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Fick ta en lite besvärlig syn med KK för ett 3500bet på river på brädan JJT77. Han bettade lite väl hårt i förhållande till potten för att jag skulle orka kasta. Han visade A-hög. 13k nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Själv tiltade jag totalt med A,10 när floppen kommer med ett A och låga. Softbone satt så klart med pocket-tvårona men jag luktade bluffen när han bettade pott. Självklart ställde jag honom på turn och självklart synade han mig. TJOFF så var man nere på 1.500... Strålande kväll det här Skulle jag bluffa? Pocket rockets är för nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Bords placeringen är riggad. Hur kan det bli så att man hamnar på ett bord med chip leader och 3 andra stor stackar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Rullar på bra, 17k nu. "bluffade" med lägsta paret på bordet och blev synad av ingenting (Ace high antar jag). 3.5k i den potten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Rullar på bra, 17k nu. "bluffade" med lägsta paret på bordet och blev synad av ingenting (Ace high antar jag). 3.5k i den potten Dam hög var det //HUSTLER123 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 All in på en flopp med 55x och jag har 66 och möter 1010 och klonkar 6:an på rivern. Verkar som jag har lärt mig lite klonk skills Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Suck. När ska mina högre par stå mot FIs lägre par? TT mot 66 på typ 9hög bräda med ett par. Typ 955. Han ställer in och jag limmar synknappen. Sen kan ni ju alla spekulera i vad rivern var. Blir så tiltad. 14k pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Suck. När ska mina högre par stå mot FIs lägre par? TT mot 66 på typ 9hög bräda med ett par. Typ 955. Han ställer in och jag limmar synknappen. Sen kan ni ju alla spekulera i vad rivern var. Blir så tiltad. 14k pott. Hey det där var faktiskt klonk skills Edit: Me Softbone you hellohi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Jaha, då tilta man ut sig igen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_T Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Nu ska jag hitta den sämsta handen och gå allin....det är enda sätted att vinna på den här "!!!%%"# utdragsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 cheunce, starkt synat på flop OCH turn med enbart AK-hög. Och sen checka när du klonkar in K, vad hade du för planer i den handen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
C-Line Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 wohoo chipleader med floppat set i 3or mot färgdrag från förra chipleadern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 OJojoj, Klonkmaskinen slår till igen med A8o mot AK. jag riggade siten så 8an skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 cheunce, starkt synat på flop OCH turn med enbart AK-hög. Och sen checka när du klonkar in K, vad hade du för planer i den handen? Kännde att de tre inte var så trevliga. Sen visa dina bet stor svaghet så jag följde med och det gick ju bra Sen spelar jag lite löst ibland för att senare kunna få betalt. Funka iaf på HeyJohan när jag floppa triss och han trode jag bluffa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 77 vs JJ all in preflop.Jag flopar en sjua! KLONK! Och handen efter blir jag all in med QJ mot Q6 på QTx bräda. Den står sig. 16k igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Legenden Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 kul, så hamnade man på ett bord med chipleadern, 2.an och 5.an ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 77 vs JJ all in preflop.Jag flopar en sjua! KLONK! Snygg kåk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 ampixo är klonk master flex idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Och nu stod min J9 mot AQ på QJx bräda. Jag turade lite väl mycket ett par händer där i rad. Klonk klonk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Och nu stod min J9 mot AQ på QJx bräda. Jag turade lite väl mycket ett par händer där i rad. Klonk klonk. Men nu har du iaf en hyffsad stack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Jaha så åkte man, All in preflop med AJ mot en förmodad blindsteal. Han synar me QJ och drar in en hålstege på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chcar Postad 30 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2005 Och nu stod min J9 mot AQ på QJx bräda. Jag turade lite väl mycket ett par händer där i rad. Klonk klonk. Den klonkade fint! Man känner liksom på sig att man åker ut när man ställer in med topparet och får syn av mellanparet. Det kan bara sluta på ett sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts