Gå till innehåll

NLT - Trn, 30/10, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Själv tiltade jag totalt med A,10 när floppen kommer med ett A och låga.

Softbone satt så klart med pocket-tvårona men jag luktade bluffen när han bettade pott. Självklart ställde jag honom på turn och självklart synade han mig. TJOFF så var man nere på 1.500...

Strålande kväll det här :D

 

Skulle jag bluffa? :D Pocket rockets är för nybörjare :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. När ska mina högre par stå mot FIs lägre par? TT mot 66 på typ 9hög bräda med ett par. Typ 955. Han ställer in och jag limmar synknappen. Sen kan ni ju alla spekulera i vad rivern var. Blir så tiltad. 14k pott.

 

Hey det där var faktiskt klonk skills :D

 

Edit: Me Softbone you hellohi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cheunce, starkt synat på flop OCH turn med enbart AK-hög. Och sen checka när du klonkar in K, vad hade du för planer i den handen? :)

 

Kännde att de tre :club: inte var så trevliga. Sen visa dina bet stor svaghet så jag följde med ;) och det gick ju bra :oops:

 

Sen spelar jag lite löst ibland för att senare kunna få betalt. Funka iaf på HeyJohan när jag floppa triss och han trode jag bluffa :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och nu stod min J9 mot AQ på QJx bräda. Jag turade lite väl mycket ett par händer där i rad. Klonk klonk.

 

Den klonkade fint!

 

Man känner liksom på sig att man åker ut när man ställer in med topparet och får syn av mellanparet. Det kan bara sluta på ett sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...