Gå till innehåll

Snack om filmen från Pokerseminariet!


link85

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

53 användare på torrenten nu ju...pröva med att acceptera torrentklienten i eventuella brandväggar och routrar

 

I en router måste man ibland öppna portar för programmet.

 

Här finns det en sida om vilka portar som behövs öppnas och hur man gör det. (Gäller router med brandvägg)

 

How to configure your router to allow fast BitTorrent downloads

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

53 användare på torrenten nu ju...pröva med att acceptera torrentklienten i eventuella brandväggar och routrar

 

I en router måste man ibland öppna portar för programmet.

 

Här finns det en sida om vilka portar som behövs öppnas och hur man gör det. (Gäller router med brandvägg)

 

How to configure your router to allow fast BitTorrent downloads

 

Vilken router har du?

http://www.portforward.com/routers.htm <-----jättebra sida med guider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan är det här?

 

Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret :)

 

*Blundar och låter QoS ta tag i det här*

 

en film som upphovsrättshavaren själv sprider kan inte på nåt sätt vara olagligt oavsett kanalen han sprider den på.

 

*edit* ta den från min ftp om de känns tryggare så

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan är det här?

 

Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret :)

 

*Blundar och låter QoS ta tag i det här*

 

en film som upphovsrättshavaren själv sprider kan inte på nåt sätt vara olagligt oavsett kanalen han sprider den på.

 

*edit* ta den från min ftp om de känns tryggare så

 

Det här visar ju egentligen vilken bra teknik torrent är..jag menar hur lång tid hade det inte tagit att sprida denna annars...

Nu längtar jag bara på att någon lägger upp den i DVD format så jag kan ha en fin dvdkopia i min samling :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en film som upphovsrättshavaren själv sprider kan inte på nåt sätt vara olagligt oavsett kanalen han sprider den på.

 

*edit* ta den från min ftp om de känns tryggare så

 

Jag tänkte mer på allt annat som finns att hitta på TPB...

 

Eller är porrfilmerna och musiken också copyright-befriade? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag försöker tanka hem filmen via torrentlänken är det enda jag kan välja Play och Pause samt en mätare där jag ställer in maxspeed. Hur sparar man filmen på hårddisken?

Edit: Tror jag löst det... Verkar som det bara är att trycka på play och så sparas skiten istället för att spelas upp. En gammal hederlig fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars är ju BitTorrent utmärkt för den här typen av distrubution. :)

 

Om någon börjar seeda den och postar en URL till torrenten så är det ju bara att köra. :)

 

- QoS

Vad fan är det här?

 

Halva forumet diskuterar nedladdning via siter som tillhandahåller piratkopierat material! Jag kommer få kramp i banningsknapptryckarfingret :)

 

*Blundar och låter QoS ta tag i det här*

 

Visst vore det kul med en intern banningstrid mellan moderatorerna här på forumet? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...