Gå till innehåll

Snack om filmen från Pokerseminariet!


link85

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hej det var jag som filmade Per Hildebrand och Cecilia och Alex. 1 timme samanlagt. ska göra d till en dvd fil. kan ta 1 vecka om nån vill ha den kan jag sicka över den på msn. min är hannes_sjoberg@hotmail.com

 

Går det inte att göra en "torrent" och dela denna till de som vill ha den?

kan tänka att det är många som vill ha den, jag är en av dom... Kanske går göra en DivX av den?

 

Tack för en skön dag, fint ordnat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej det var jag som filmade Per Hildebrand och Cecilia och Alex. 1 timme samanlagt. ska göra d till en dvd fil. kan ta 1 vecka om nån vill ha den kan jag sicka över den på msn. min är hannes_sjoberg@hotmail.com

 

Går det inte att göra en "torrent" och dela denna till de som vill ha den?

kan tänka att det är många som vill ha den, jag är en av dom... Kanske går göra en DivX av den?

 

Tack för en skön dag, fint ordnat.

 

Tänkte på precis samma idé! Skicka över messenger är nog ingen hållbar idé. Torrenter är klart bästa sättet att fildela på.

 

Tack alla för denna helsköna dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är en dvd är den några gb stor, då är det bättre att omkoda den till en DivX som är ett komprimeringsformat... Då blir den beronde på längd under 700 mb iallafall. Då går den mycket snabbare att sprida, både via ftp och bittorrent

 

Ser gärna att den släpps som DVD också, men Bittorrent är ju klart det bästa sättet att dela ut den med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt filmen på komprimering när jag drog i morse, klar när jag kommer hem.

 

Alltid när man sätter igång något på datorn och lämnar det obevakat är det alltid något snille hemma som antingen drar ut kontakten till datorn för dom skulle dammsuga, eller sätter sig och ska kolla något på internet och klicka frenetiskt på det lilla X:et för allting dom inte känner igen på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt filmen på komprimering när jag drog i morse, klar när jag kommer hem.

 

Alltid när man sätter igång något på datorn och lämnar det obevakat är det alltid något snille hemma som antingen drar ut kontakten till datorn för dom skulle dammsuga, eller sätter sig och ska kolla något på internet och klicka frenetiskt på det lilla X:et för allting dom inte känner igen på skärmen.

Det är därför man ser till att ha en datorkunnig sambo! Hon till o med frågar mig innan hon stänger av datorn på kvällen, det ni!

 

Förslag på torrentsajt att lägga ut filmen på (vem son nu kommer att göra det)? Om vi nu får diskutera det?

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...