Gå till innehåll

Fler som blivit av med pengar i Expekts flytt?


ziddax

Recommended Posts

När jag för första gången loggade in på expekts tain klient i morse var mitt konto helt tömt. Det saknades då cirka $750. Är jag den enda som blivit drabbad av detta? Tänkte att om det är fler än jag så kanske vi kan föra nån gemensam talan och på sätt göra våra röster hörda lite bättre.

 

Har någon nån idé om vad man bör göra förutom att vända sig till supporten så uppskattas naturligtvis det också.

 

Jag har nu ikväll efter mycket om och men och efter att jag förklarat situationen ungefär 10 gånger fått ett mail om att de ska utreda min situation under de närmaste dagarna.

 

* RP, lite kortare - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

--------------------------------------------------------------------------------

 

Nu ska jag aldrig mer spela på Expekt.com. Deras nochalanta stil efter det kaos som det skapade när det bytte klient är under all kritik. Inte nog med att man inte kunde spela , det gick inte att ta ut sina tillgångar och spela nån annanstans, Expekt såg till att alla spelare skulle tvingas vara kvar , sonika genom att så sent som möjligt infomera om bytet , så att det i realiteten blev omöjligt att flytta sina pengar. Inte nog med detta utan de rake hands man hade jobbat upp ,nollställde det helt enkelt! deras kundtjänst bara sitter och ber om förlåtelse ,både för det ena och det andra, samtidigt som det stjäl från sina kunder !!!

 

 

 

Bojkotta Expekt.com nu!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

--------------------------------------------------------------------------------

 

Nu ska jag aldrig mer spela på Expekt.com. Deras nochalanta stil efter det kaos som det skapade när det bytte klient är under all kritik. Inte nog med att man inte kunde spela , det gick inte att ta ut sina tillgångar och spela nån annanstans, Expekt såg till att alla spelare skulle tvingas vara kvar , sonika genom att så sent som möjligt infomera om bytet , så att det i realiteten blev omöjligt att flytta sina pengar. Inte nog med detta utan de rake hands man hade jobbat upp ,nollställde det helt enkelt! deras kundtjänst bara sitter och ber om förlåtelse ,både för det ena och det andra, samtidigt som det stjäl från sina kunder !!!

 

 

 

Bojkotta Expekt.com nu!!!!!!!!!!!!

 

Nej, det är ju inte riktigt sant. Informationen gick ut till alla kunder, per mail, ungefär en månad i förväg. Dessutom har det diskuterats rejält här på forumet, och i ungeför 14 dagar har det suttit en banner mitt under PF-loggan som informerar om läget.

 

Expekt är så klart värda en bojkott, men inte av den anledningen, utan av anledningen att de nu tydligen har en icke-fungerande mjukvara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker alla här på forumet borde vara med och bojkotta Expekt.Sjukt dåligt av dom att ta fram en sån Kalle-anka klient.

 

Inser dom inte att marknaden kryllar av pokersiter som gör allt för att locka dit spelare med feta bonusar och diverse bra erbjudanden.Expekt gör tvärtom.Nu har i alla fall jag skeppat över mina pengar till Nordicbet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig verkar det som att det är någon räknenisse som hittat en billigare lösning och som själv inte spelar poker.

Vem som helst som provspelat den nya klienten måste ha insett att den var så mycket sämre än den förra!

Att de dessutom inte testat den tillräckligt tyder även det på någon räknesisse som inte lyssnat på systemfolket!

 

Men det största felet de har gjort/fortfarande gör är att de låtsas som om det regnar! Inte ett ord på hemsidan, inte ett mail till registrerade kunder.

Alla som känner till kundhantering/skadebegränsning vet att; går det åt h-v, ta kontakt med kunden, be om ursäkt (utnyttja ditt förhoppningsvis tidigare intjänade förtroendekapital), lova att återkomma med kompensation men viktigast INFORMERA, INFORMERA, INFORMERA!!!

 

Det finns inget säkrare sätt att förlora kunder på än att knipa käft när något går fel!!

 

Att man inte gör så måste bero på att det sitter räknenissar i ledningen som inte har någon som helst kompetens när det gäller kundhantering och som nu givetvis är panikslagna och inte vet vad de ska göra!

 

Tråkigt för Expekt och för oss som brukade spela där och var nöjda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Tobias,

 

Vi är hemskt ledsna för det problem som drabbade dig i samband med vårat byte utav pokerklient.

Anledningen till att du inte fick med dig ditt saldo direkt vid övergången är en felaktig rapport som vi fick utav Prima. Det här drabbade ett litet antal utav våra spelare, dessvärre var du en utav dem.

 

Vi har nu lokaliserat problemet och dina pengar kommer att överföras till ditt konto inom de närmaste timmarna.

 

 

Med vänliga hälsningar

Richard Woodbridge

Manager Poker Support

Expekt.com Ltd

 

Känns skönt det. Men nån kompensation för den tid jag varit utan pengarna antar jag att jag kan titta i stjärnorna efter....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...