Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com

QoS

Recommended Posts

Är det NI som erbjuder detta rakerace, eller är det NÄTVERKET?

Det är nätverket, det finns på alla skins.

Expekt verkar tyvärr inte erbjuda något just nu som inte alla andra iPokerskinns har mycket mer av.

Edit. Kan ha förhastat mej lite. Jag tänkte alltså på omaharacet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är nätverket, det finns på alla skins.

Expekt verkar tyvärr inte erbjuda något just nu som inte alla andra iPokerskinns har mycket mer av.

Edit. Kan ha förhastat mej lite. Jag tänkte alltså på omaharacet.

Hej AdslVerbe, Aeis och perK69,

Under mars erbjuder expekt.com själva $140,000 March CASH Race och $40,000 FPP Guarantee där du kan köpa eller spela dig in i vår $40,000 garanti turnering med FPPs.

Dessutom erbjuder vi satelliter till Poker-SM som börjar redan på 0 kr. Den 13 april går finalsatelliten med 5 platser garanterat.

Lycka till!

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar

Under mars erbjuder expekt.com själva $140,000 March CASH Race och $40,000 FPP Guarantee där du kan köpa eller spela dig in i vår $40,000 garanti turnering med FPPs.

Dessutom erbjuder vi satelliter till Poker-SM som börjar redan på 0 kr. Den 13 april går finalsatelliten med 5 platser garanterat.

Lycka till!

Mvh

Expekt.com

Bra att ni klargör det, lätt att blanda ihop sajternas egna race med nätverkets.

Länk till kommentar

Går det inte att fixa disconnect skydd på expekt´s sida?

T ex som stars att du har 120 sekunder på dig att komma tillbaka då du tappar uppkopplingen och att borden fortfarande finns kvar på skärmen.

Tappade uppkopplingen några minuter nyligen då jag satt på bubblan i två stycken sng, när jag kom tillbaka hade jag självklart åkt ut båda då blindsen var höga. Med nåt slags skydd där och lite extra tid hade man kanske hunnit tillbaka i tid och att kanske borden kan finnas kvar och inte försvinna när man tappar kopplingen för tar tid att logga in på borden igen också.

Hej m1978!

Idag så tillämpas ingen tidsbank hos ipoker-nätverkets operatörer likt det du ger exempel på ovan.

Blir du frånkopplad så kommer du ha möjligheten att återuppkoppla i 20+2 sekunder innan du anses vara all in.

Om man upplever en svag uppkoppling under perioder så är det alltid bäst att spela på bord med DP (disconnection protection) skydd.

Tack för din feedback och tveka inte på att återkomma om du har vidare funderingar eller frågor kring detta.

//Expekt.com

Länk till kommentar

Lycka till!

Mvh

Expekt.com

Dessa 0 kr-satelliter, när går dom?

Länk till kommentar

Dessa 0 kr-satelliter, när går dom?

Hej Dogg_56!

Följande dagar;

Måndagar klockan 18.30 CET

$0+0 Freezeout

12 tokens garanterade ($5+0.5)

Torsdagar klockan 18:30 CET

$0+0 Freezeout

6 tokens garanterade ($10+1)

Vinnarna av dessa Tokens kan använda de i följande steg 2 satelliter som spelas på Tisdag ($5+0.5 1 Re-buy + Add-on)/Fredag ($10+1 Freezeout).

Missa inte vår steg 1 satellit som spelas idag klockan 20:00 CET($55+5) med en garanterad plats till vår supersatellit som spelas den 13/4 klockan 20:00 CET ($250+18)

Lycka till!

//Expekt.com

Länk till kommentar

1.Kan man använda ett "elektroniskt" MasterCard för insättning?

Jag har via min bank ett system som gör att jag kan ha ett nytt kortnummer var gång jag vill köpa ngt på internet, men det finns ju givetvis ingen tillhörande plastbit som jag kan kopiera och faxa in till er...

Söndagen 23/3 20.00 kör vi en frirulle på Expekt med $1000 att spela om.

Förutom detta så kommer den real moneyspelaren som placerar sig bäst (utgår från att det blir h*n som vinner) får spela en heads upturnering med Hans Eskilsson om $200. Tiden för denna turnering kommer bestämmas mellan parterna.

2. Vad innebär det att vara en realmoneyspelare?

Måste man göra en insättning för att bli det? eller kan man vara det ändå?

Jag tänkte eventuellt göra en liten insättning, men det visade sig att man är tvungen att faxa kreditkortets framsida + pass eller id för att kunna sätta in med kort... :-(

Länk till kommentar

Känns som att det är lagom att starta en ny tråd i samband med deras flytt till Tain Poker. :)

Diskussioner om själva flyttas tas lämpligen i Klart att Expekt lämnar prima!

Allmänna diskussioner om det nya Tain nätet tas i Allt om Tain nätverket!

Den gamla Expekt tråden finns här.

Övrigt snack om "nya" Expekt tar vi här då. :)

Enjoy! :)

- QoS

Ojojoj... är det inte Tain Poker som håller på att gå i konkurs nu???

Länk till kommentar

1.Kan man använda ett "elektroniskt" MasterCard för insättning?

Jag har via min bank ett system som gör att jag kan ha ett nytt kortnummer var gång jag vill köpa ngt på internet, men det finns ju givetvis ingen tillhörande plastbit som jag kan kopiera och faxa in till er...

2. Vad innebär det att vara en realmoneyspelare?

Måste man göra en insättning för att bli det? eller kan man vara det ändå?

Jag tänkte eventuellt göra en liten insättning, men det visade sig att man är tvungen att faxa kreditkortets framsida + pass eller id för att kunna sätta in med kort... :-(

Hej kurtan!

1. Du har möjlighet att göra en insättning med ditt elektroniska MasterCard.

2. Den som har gjort en insättning och spelat minst en hand i vår pokerklient räknas till kategorin realmoney-spelare.

Anledningen till att vi efterfrågar denna information är för att försäkra oss om att insättningen sker och utförs av rättmätig ägare. All information som skickas till oss behandlas konfidentiellt och av utbildad personal inom detta område. Detta är för kundens och vår egen säkerhet.

Tack för din förfrågan!

//Expekt.com

Länk till kommentar

Ligger 1/3 i en turnering på expekt just nu och ingen på bordet kan agera. Allas händer autofoldas bara.

Sen har expekt dessutom ingen livesupport vilket är ganska kasst.

Finns det någon sajtrepresentant här på forumet?

Hej,

Vi beklagar att du upplevt problem när du spelade turnering. Kontakta support för att få svar på fina frågor kring detta.

Lycka till!

Mvh

Expekt.com

Länk till kommentar

Missa inte CASH Racet i april med $140,000 i potten som började inatt!

- $140,000 April CASH-race pågår mellan 1:a - slutet av 24 april

- 80 vinnare, $140,000 CASH i potten

- För att delta behöver du bara spela poker och samla så många race-poäng som möjligt - inga andra villkor!

Lycka till!

Expekt.com

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Racet är ju typ omöjligt att komma ens top 50 om du inte lirar 5/10 minst

Kommer det komma några reload bonusar för oss gammla spelare, eller någon rakeback deal?

Fpp's grejen har inte hänt mycket med va?, Något nytt om FPP shoppen, eller möjligheten att växla in mot pengar.

Mvh

Länk till kommentar

Kommer det komma några reload bonusar för oss gammla spelare, eller någon rakeback deal?

Fpp's grejen har inte hänt mycket med va?, Något nytt om FPP shoppen, eller möjligheten att växla in mot pengar.

Mvh

Spelar du bara ett bord i taget ?

Länk till kommentar

Mvh

Tror de som brukar krossa racen lirar 3/6, som monsterspelaren Zyphilis. Har en bekant som kom 3a i ett race genom att spela 1/2 så man behöver inte spela jättehögt. Även den som kom 2a den gången shortstackade på samma nivå.

Länk till kommentar

Tror de som brukar krossa racen lirar 3/6, som monsterspelaren Zyphilis. Har en bekant som kom 3a i ett race genom att spela 1/2 så man behöver inte spela jättehögt. Även den som kom 2a den gången shortstackade på samma nivå.

Sant, men dom sitter ju och spelar minst 10h / dag på minst 12 bord. Orka och du är också där i top 5'an.

Länk till kommentar