HeyJohan Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 PokerGameAdvisor ar ett hjalpprogram som raknar odds och haller ordentlig koll pa hur motspelarna spelar. Programmet finns endast i en demo an sa lange och du hittar den pa http://www.pokergameadvisor.com Ar det har ett bra program tycker ni? Ska vi fortsatta jobba for att fa programvarorna portade for HeyPoker? Mvh Johan Citera
Pokamastah Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 PokerGameAdvisor ar ett hjalpprogram som raknar odds och haller ordentlig koll pa hur motspelarna spelar. Programmet finns endast i en demo an sa lange och du hittar den pa http://www.pokergameadvisor.com Ar det har ett bra program tycker ni? Ska vi fortsatta jobba for att fa programvarorna portade for HeyPoker? Mvh Johan Jag vill helst inte se några hjälpprogram på B2B. Det är sådant som förstör spelet i längden. Citera
ades_va Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Hjälpprogram i all ära, men som ex. beta-testare åt PGA rekommenderar jag er att vänta på något bättre ;p Citera
HeyJohan Postad 22 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2005 Jo, man ska ju veta att det ar en beta, men funkar helt OK. Vi lovar att saga till nar den skarpa ligger uppe eller nar annan programvara ocksa fungerar. Star i hotellobbyn vid pokerseminariumet och VARFOR har de inte a, a och o? Citera
suudde Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 PokerGameAdvisor funkar inte för mig, det tappar kontakten med klienten efter några minuter! Citera
AoZ Postad 22 Oktober , 2005 Rapport Postad 22 Oktober , 2005 är PGA endast till för Holdem? eller kan man ha det till 5CD oxå? typ att den bokför alla händer och att man kan se statistik etc? Citera
cheunce Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Jo, man ska ju veta att det ar en beta, men funkar helt OK.Vi lovar att saga till nar den skarpa ligger uppe eller nar annan programvara ocksa fungerar. Star i hotellobbyn vid pokerseminariumet och VARFOR har de inte a, a och o? Aha då har man alltså talat med den gode Johan live. Var det du som hade du gula slippsen? Den var iaf väldigt snygg och jag tänkte fråga dig var du köpt den. Vill även tacka för de fina t-shirts som ni dela ut Citera
KlasMan Postad 23 Oktober , 2005 Rapport Postad 23 Oktober , 2005 Tycker att detta program funkar bra, var lite struligt dom första 10min. men nu har det fungerat felfritt i typ 40min. Citera
Guts Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Postad 26 Oktober , 2005 Tycker att detta program funkar bra, var lite struligt dom första 10min. men nu har det fungerat felfritt i typ 40min. Det är buggen som vi jagar Därför har vi inte kunnat utveckla andra saker som är planerade, men så fort vi hittar buggen ska den utvecklingen komma igång för fullt. Vi ber om överseende så länge. Citera
HeyJohan Postad 26 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2005 cheunce: Nope, sorry, ingen gul slips. Hade en gammel-lila slips på mig Mvh Johan Citera
Recommended Posts