Gå till innehåll

PokerGameAdvisor funkar nu med HeyPoker!

Recommended Posts

Postad
PokerGameAdvisor ar ett hjalpprogram som raknar odds och haller ordentlig koll pa hur motspelarna spelar.

Programmet finns endast i en demo an sa lange och du hittar den pa http://www.pokergameadvisor.com

Ar det har ett bra program tycker ni? Ska vi fortsatta jobba for att fa programvarorna portade for HeyPoker?

Mvh Johan

Jag vill helst inte se några hjälpprogram på B2B. Det är sådant som förstör spelet i längden.

Postad

Jo, man ska ju veta att det ar en beta, men funkar helt OK.

Vi lovar att saga till nar den skarpa ligger uppe eller nar annan programvara ocksa fungerar.

Star i hotellobbyn vid pokerseminariumet och VARFOR har de inte a, a och o? :D

Postad
Jo, man ska ju veta att det ar en beta, men funkar helt OK.

Vi lovar att saga till nar den skarpa ligger uppe eller nar annan programvara ocksa fungerar.

Star i hotellobbyn vid pokerseminariumet och VARFOR har de inte a, a och o? :D

Aha då har man alltså talat med den gode Johan live. Var det du som hade du gula slippsen? Den var iaf väldigt snygg och jag tänkte fråga dig var du köpt den.

Vill även tacka för de fina t-shirts som ni dela ut ;)

Postad
Tycker att detta program funkar bra, var lite struligt dom första 10min. men nu har det fungerat felfritt i typ 40min. :P

Det är buggen som vi jagar :?

Därför har vi inte kunnat utveckla andra saker som är planerade, men så fort vi hittar buggen ska den utvecklingen komma igång för fullt.

Vi ber om överseende så länge.