Gå till innehåll

Hur är det att spela på B2B nätverket?


pepe82

Recommended Posts

+ Hyggligt med spelare om du spelar NLT och inte för högt, upp till NL200 tycker jag att urvalet är mer än tillräckligt.

 

+ Det är främst ett nordiskt nätverk så man behöver inte ställa klockan på fem eller sitta uppe hela natten för att träffa på dåliga spelare.

 

+ Det enda nätverket vad jag vet som erbjuder Sökö om man tycker det är kul, dessutom en del 5CD-spel igång under kvällen.

 

- B2B har taskiga servar och en i mitt tycke ostabil programvara med en del grafiska buggar. En del upplever inte problemen som så allvarliga men när det är som värst så tycker iaf jag att det blir så segt att det blir ospelbart.

 

- Om du inte spelar NLT är utbudet på spel närmast obefintligt.

 

-Taskig turneringsstruktur med snabba blindshöjningar och mycket klent utbud av SnG högre än $10. Kompenseras i viss mån av det ruggigt svaga motståndet.

 

- Inget vettigt stöd av PT/PO och du kan bara hämta hem de 50 senast spelade händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Baloos och C-line

Skulle skriva från första början att jag mest spelar TH på nivån NL50 6-och 10-manna.

Men det dyker nog upp en ny fisk på B2B snart :D . Det viktigatse för mig välja lite bland borden. Hur är det mitt på dagarna finns det fortfarande några bord att välja på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B nätverket=Utdragningarnas mecca!

I all in situation vinner alltid shortstack, så mitt tips är att inte gå all in med mycket chips!

Och det värsta är SnG`s, verkar som om dom vill ha en lång tourney :( shortstack vinner jämt som jag sagt tidigare. AA förlorar mot en shortstackfisk som callar med J 2 mm.!

 

:club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B nätverket=Utdragningarnas mecca!

I all in situation vinner alltid shortstack, så mitt tips är att inte gå all in med mycket chips!

Och det värsta är SnG`s, verkar som om dom vill ha en lång tourney :( shortstack vinner jämt som jag sagt tidigare. AA förlorar mot en shortstackfisk som callar med J 2 mm.!

 

:club::diamond::heart::spade:

 

 

MEN DÅ ÄR DET JU BARA ATT KÖPA IN FÖR MINIMUM OCH GÅ ALLIN MED SKRÄP!!!! OMG!"!!!!!!!11!!! SHIT VA BRA!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vilken site rekomenderas på b2b ?

 

Jag föredrar 24hpoker. Tycker deras support är riktigt bra. Det sägs att de kommer bjuda på flera bra saker under hösten/vintern. Bla ett lojalitetsprogram.

 

Kanske kommer vi att få pengar tillbaka för våra VIP-poäng! vad tror ni andra?

 

Vad är en rimlig summa att få tillbaka per VIP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hpoker kommer nog snart också öppna en shop där man kan köpa saker för VIP-poängen, annars värderas väl 100VIP till 1€ om man ska spela turneringar för dom

 

Köpte en film från Heypoker för 150 VIP på pokerseminariumet så den borde då kostat €1.5 ;)

 

Håller med om att betala turneringar med VIP-poäng känns för dyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte höra med er hur B2B nätverket är tänkte börja spela där men det verkar vara väldigt lite spelare? Vad gör det bra, det verkar ändå vara många från PF som spelar där?

 

Jag tycker det negativa med B2B är när man ska göra uttag.

 

Man får inte ta ut mer än man satt in via Kreditkort/Neteller, då måste man ta ut övriga pengar till bankkonto. Man får då heller inte ta ut allt till bankkonto.

Max ett uttag i månaden annars 10€ i avgift.

Dyra växlingavgifter om man använder Neteller(i dollar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får inte ta ut mer än man satt in via Kreditkort/Neteller, då måste man ta ut övriga pengar till bankkonto. Man får då heller inte ta ut allt till bankkonto.

 

* Till NETeller kan du ta ut hur mycket som helst.

 

* Till bankkonto kan du ta ut hur mycket som helst.

 

Vad är det du menar? Att man måste ta ut de pengar man satt in via kreditkort? Visst, så är det, men det är för allas säkerhet. Gör man alla uttag inom en timma kostar det ingenting extra.

 

Dyra växlingavgifter om man använder Neteller(i dollar)

 

Det är inte B2Bs fel. Det går att föra över pengar till B2B-sajterna via bank, vilket inte kostar en krona.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

24hpoker kommer nog snart också öppna en shop där man kan köpa saker för VIP-poängen, annars värderas väl 100VIP till 1€ om man ska spela turneringar för dom

 

Har du hört något om detta eller är det bara något du tror?

 

jag är ganska säker på att det var så, du kan logga in o kolla annars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...