devalanteriel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Ser ju precis ut som du, TF - inklusive skägget! Ang. stavningen, kommer frun din fra Norge? Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Ser bekvämt ut! Synd att det var ett ben, annars hade nog pappa varit stolt Vet ni könet än?Enligt barnmorskan såg allt ut som det skulle *pust* Apropå könet, så nej, det vet vi inte än. Dock vet jag att det blir en liten tjej, sådeså!ett ben? ser mer ut som en pokermark.. övar redan på chiptrixen?Räcker med en pokerspelare i familjen. Sambon slår ihjäl mig om det blir ytterliggare en Ser ju precis ut som du, TF - inklusive skägget! Ang. stavningen, kommer frun din fra Norge? Snacka om att ha skägget i brevlådan Jodå, nog är hon från norge alltid! Samtalsämnena kring middagsbrodet brukar alltså röra olja, valfångst och nationalism Närå, hon är från ett litet samhälle strax utanför Röros, i höjd med Funäsdalen. Rent ut sagt omöjligt att förstå hennes päron... /TF Citera
QoS Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Spännande! Ballt, vilken vecka är det? - QoS Citera
erbus Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Spännande! Ballt, vilken vecka är det? - QoS NU är det vecka 51 /A Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Ballt, vilken vecka är det? Det är vecka 51, vet du ingenting? Edit: Jädra Pokemon67 som ska vara dryg hela 20 sekunder före mig! Citera
QoS Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Oj, ekar det här inne, ELLER? - QoS Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 QoS, ballt är bara förnamnet... Såvitt jag har förstått det hela rätt är det vecka 16 + 2 med gravid-retorik, vilket torde betyde 16 veckor + 2 dagar gångna Vid det här laget är ungen ca 17 cm lång, rent hiskeligt ju! /TF Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 16 veckor, är inte det ganska sent om ni ska köra fostervattentest och liknande? Citera
QoS Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Häftigt! Skönt att allt såg bra ut. - QoS Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Spännande! Ballt, vilken vecka är det? - QoS NU är det vecka 51 /A Pokemon67 vs. QoS: 1-0... Så jävla klockrent!!! Grattis Poke! /TF Citera
QoS Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 devalanteriel, idag är man rätt restriktiv med fostervattentest eftersom provtagningen är förknippat med vissa risker, tror man i princip endast gör det på blivande mammor som är äldre. - QoS Citera
erbus Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Ballt, vilken vecka är det? Det är vecka 51, vet du ingenting? Edit: Jädra Pokemon67 som ska vara dryg hela 20 sekunder före mig! så blir det när man är snabb i handling /A *Funderar allvarligt att ta upp diskussionen med QoS igen om att byta nick på PF.nu Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 16 veckor, är inte det ganska sent om ni ska köra fostervattentest och liknande?Haha, nejdå, nog skulle vi kunna köra ett sånt test men det finns liksom ingen poäng... Sambon är "bara" 26 så hon/vi ligger inte i någon slags riskzon som kräver fostervattenprov... Vilket är jäkligt skönt! /TF Citera
oleby Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Stort grattis! Vill bara ge dig ett tips: Se till att verkligen ta till vara på varje sekund av allt. Dvs se till att njut av graviditeten, när den väl är över kommer den aldrig igen. Se till att njut av tiden då hon(?) är ett spädbarn, när den väl är över kommer den aldrig igen osv... Jag kan av egen erfarenhet (1 dotter och 1 son) säga att det säger bara pang och sedan är man i "nästa stadie" och det föregående kommer aldrig åter. Du har en underbar tid framför dig! Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; ) Citera
bzkt Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Grattis, betyder det att det kommer en TotalFarkerJr till forumet? Citera
Nusseman Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 QoS, ballt är bara förnamnet... Såvitt jag har förstått det hela rätt är det vecka 16 + 2 med gravid-retorik, vilket torde betyde 16 veckor + 2 dagar gångna Vid det här laget är ungen ca 17 cm lång, rent hiskeligt ju! /TF Ååå, MVC flashback! Jag bråkade som fan med dem varje gång. -Nu är vi i vecka 17. -nej, 16+2 -Ja, vecka 17 är påbörjad, vi är i vecka 17 -Nej, vecka 16... +2... -VECKA 17 HETER DET JU DÅ! -Kanske det men vi säger 16... +2 såklart... Grattis igen iaf. Allt ser ju bra ut och det verkar bara vara en Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; )Tackar Skicka länk om du hittar... Sagda sambo lär slå ihjäl mig men det där är för mkt humor för att låta bli!Grattis, betyder det att det kommer en TotalFarkerJr till forumet? Om jag får som jag vill, ja. Om min sambo får som hon vill, så nej /TF Citera
erbus Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; ) Nu har du julklappen räddad nästa år TF... hmm, läste ditt inlägg...jag kan ge ungen en FIIIIN julklapp så blir du inte anklagad lägg upp länken om du hittar den..om inte annat så var meddelandet perfekt. /A *edit Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Nusseman, hahaha, jag vågar inte käfta med de som är ansvariga för "den lilla" men nog tusan svider det att de säger fel Och ja, bara en. Hade nog suttit på krogen med en stor stark nu om det hade visat sig vara fler /TF Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Grattis, betyder det att det kommer en TotalFarkerJr till forumet? Om jag får som jag vill, ja. Om min sambo får som hon vill, så nej Dock vet jag att det blir en liten tjej, sådeså! Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Grattis, betyder det att det kommer en TotalFarkerJr till forumet? Om jag får som jag vill, ja. Om min sambo får som hon vill, så nej Dock vet jag att det blir en liten tjej, sådeså! Uttryckte mig klantigt Menade såklart att min sambo inte vill ha ytterliggare en pokerfanatiker som surfar runt på det däringa internät som alla pratar så mkt om! Men en tjej, det blir det! Som ska heta Ella! /TF Citera
Nusseman Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Men en tjej, det blir det! Som ska heta Ella! /TF Heja tjejer! Det är faktiskt helt sjukt hur tokkär man kan bli i sin egen lilla dotter. Alltså Jonatan är hur cool som helst och världens bästa snubbe men det är nåt alldeles extra med Julia. Pappa-dotterrelation måste upplevas. Regga HeyElla på heypoker, så hon kan hoppa in i HeyHoneys om ett par år Citera
Cyntax Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; )Den där ska jag ha till min dotter som är sju veckor! Var köper man den? Skicka länk! Citera
TotalFarsa Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Heja tjejer! Det är faktiskt helt sjukt hur tokkär man kan bli i sin egen lilla dotter. Alltså Jonatan är hur cool som helst och världens bästa snubbe men det är nåt alldeles extra med Julia. Pappa-dotterrelation måste upplevas. Regga HeyElla på heypoker, så hon kan hoppa in i HeyHoneys om ett par år Tror dig, tror dig! Vet inte varför jag känner mig så säker på att det blir en tjej, förmodligen för att man undermedvetet hoppas på det... Humor, mcv sa åt sambon att inte kissa innan ultraljudet. Sagt och gjort. Hon har inte kissat sen igårkväll, håller på att spricka (enligt egen utsago). Som kärleksfull sambo så går man ju då och kramar lite extra mycket på henne Hursomhelst, så visar det sig att hon har för mkt urin i blåsan så hon fick snällt gå på toa, haha... Hmmm, jösses, vad det hela har blivit påtagligt nu! Säger som McD-reklamen; I'm lovin it! /TF Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 McD... MCV... jag hoppas att ni gick rätt. Ert barn har två friska ben och håller på att utveckla fingernaglar, och så var det två cheeseburgare på det. Vill ni föda här eller i påse? Citera
Recommended Posts