Gå till innehåll

TF ska bli farsa!


TotalFarsa

Recommended Posts

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ser bekvämt ut! Synd att det var ett ben, annars hade nog pappa varit stolt ;) Vet ni könet än?
Enligt barnmorskan såg allt ut som det skulle *pust* Apropå könet, så nej, det vet vi inte än. Dock vet jag att det blir en liten tjej, sådeså!
ett ben? ser mer ut som en pokermark.. övar redan på chiptrixen?
Räcker med en pokerspelare i familjen. Sambon slår ihjäl mig om det blir ytterliggare en :lol:
Ser ju precis ut som du, TF - inklusive skägget!

 

Ang. stavningen, kommer frun din fra Norge?

Snacka om att ha skägget i brevlådan :lol: Jodå, nog är hon från norge alltid! Samtalsämnena kring middagsbrodet brukar alltså röra olja, valfångst och nationalism ;) Närå, hon är från ett litet samhälle strax utanför Röros, i höjd med Funäsdalen. Rent ut sagt omöjligt att förstå hennes päron...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort grattis!

 

Vill bara ge dig ett tips:

 

Se till att verkligen ta till vara på varje sekund av allt. Dvs se till att njut av graviditeten, när den väl är över kommer den aldrig igen. Se till att njut av tiden då hon(?) är ett spädbarn, när den väl är över kommer den aldrig igen osv...

Jag kan av egen erfarenhet (1 dotter och 1 son) säga att det säger bara pang

och sedan är man i "nästa stadie" och det föregående kommer aldrig åter.

Du har en underbar tid framför dig!

 

Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QoS, ballt är bara förnamnet... Såvitt jag har förstått det hela rätt är det vecka 16 + 2 med gravid-retorik, vilket torde betyde 16 veckor + 2 dagar gångna :D Vid det här laget är ungen ca 17 cm lång, rent hiskeligt ju!

 

/TF

 

Ååå, MVC flashback! Jag bråkade som fan med dem varje gång.

 

-Nu är vi i vecka 17.

 

-nej, 16+2

 

-Ja, vecka 17 är påbörjad, vi är i vecka 17

 

-Nej, vecka 16... +2...

 

-VECKA 17 HETER DET JU DÅ!

 

-Kanske det men vi säger 16... +2 såklart...

 

Grattis igen iaf. Allt ser ju bra ut och det verkar bara vara en :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; )
Tackar ;) Skicka länk om du hittar... Sagda sambo lär slå ihjäl mig men det där är för mkt humor för att låta bli!
Grattis, betyder det att det kommer en TotalFarkerJr till forumet?
Om jag får som jag vill, ja. Om min sambo får som hon vill, så nej :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; )

 

Nu har du julklappen räddad nästa år TF... ;) hmm, läste ditt inlägg...jag kan ge ungen en FIIIIN julklapp :D så blir du inte anklagad :D

 

lägg upp länken om du hittar den..om inte annat så var meddelandet perfekt. :lol:

 

/A :heart:

 

*edit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, betyder det att det kommer en TotalFarkerJr till forumet?
Om jag får som jag vill, ja. Om min sambo får som hon vill, så nej :lol:

 

Dock vet jag att det blir en liten tjej, sådeså!

 

:?

Uttryckte mig klantigt :oops: Menade såklart att min sambo inte vill ha ytterliggare en pokerfanatiker som surfar runt på det däringa internät som alla pratar så mkt om! Men en tjej, det blir det! Som ska heta Ella!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men en tjej, det blir det! Som ska heta Ella!

 

/TF

 

Heja tjejer! Det är faktiskt helt sjukt hur tokkär man kan bli i sin egen lilla dotter. Alltså Jonatan är hur cool som helst och världens bästa snubbe men det är nåt alldeles extra med Julia. Pappa-dotterrelation måste upplevas.

 

Regga HeyElla på heypoker, så hon kan hoppa in i HeyHoneys om ett par år :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min son har en skithäftig body (bäbiströja) där det står "my dad told me I could play suited connectors", kan kolla om jag har länken kvar till e-shopen där jag köpt den om du är intresserad ; )
Den där ska jag ha till min dotter som är sju veckor! Var köper man den? Skicka länk! :)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja tjejer! Det är faktiskt helt sjukt hur tokkär man kan bli i sin egen lilla dotter. Alltså Jonatan är hur cool som helst och världens bästa snubbe men det är nåt alldeles extra med Julia. Pappa-dotterrelation måste upplevas.

 

Regga HeyElla på heypoker, så hon kan hoppa in i HeyHoneys om ett par år :)

Tror dig, tror dig! Vet inte varför jag känner mig så säker på att det blir en tjej, förmodligen för att man undermedvetet hoppas på det...

 

Humor, mcv sa åt sambon att inte kissa innan ultraljudet. Sagt och gjort. Hon har inte kissat sen igårkväll, håller på att spricka (enligt egen utsago). Som kärleksfull sambo så går man ju då och kramar lite extra mycket på henne :lol: Hursomhelst, så visar det sig att hon har för mkt urin i blåsan så hon fick snällt gå på toa, haha...

 

Hmmm, jösses, vad det hela har blivit påtagligt nu! Säger som McD-reklamen; I'm lovin it!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...