Nebo Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Opel,Ford,Skoda. Solklara gubb-bilar. (kan man skriva "gubbilar" f.ö?) Citera
Dahlberg Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Opel,Ford,Skoda. Solklara gubb-bilar. (kan man skriva "gubbilar" f.ö?) ja inte fan kan du skriva gubbbilar nebo Jag tycker att det ultimata gubbmärket är Ford... Citera
stitchio Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Nya passaten är ganska snygg, och jettan också.. Citera
banzai3030 Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Hur tusan kan du ha en omröstning om gubbigaste bilmärket och inte ha med Peugeot? Som att rösta om världens bästa pokerspelare och inte ha med Phil Ivey. Finns inget gubbigt med Peugeot :x Citera
callen Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Hur tusan kan du ha en omröstning om gubbigaste bilmärket och inte ha med Peugeot? Som att rösta om världens bästa pokerspelare och inte ha med Phil Ivey. Finns inget gubbigt med Peugeot :x men lollar du mig, bara gubbar över 65 som kör peugeot! Citera
juttis Postad 19 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2005 Okej, okej! Jag ber ansvarig moderator att låsa tråden. Ni har bevisat att ni uppenbarligen inte förstår er på bilar. Tack för att ni pajjade allt!! edit: Meningen var att Volvo skulle vinna överlägset. Ni som röstade rätt behöver inte skämmas. Citera
banzai3030 Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Hur tusan kan du ha en omröstning om gubbigaste bilmärket och inte ha med Peugeot? Som att rösta om världens bästa pokerspelare och inte ha med Phil Ivey. Finns inget gubbigt med Peugeot :x men lollar du mig, bara gubbar över 65 som kör peugeot! Jag är 22 och kör Peugeot Du måste ha förväxlat Peggor med Citroen eller nåt F ö anser jag att både Volvo och Mercedes är ganska gubbiga, skillnaden är att Mercor är rätt coola ändå.. Citera
Recommended Posts