Gå till innehåll

SAJT: BattlefieldPoker.com


Mecklenburgare

Recommended Posts

Hittade ingen tråd om denna site så tog mig friheten att skapa en ny.

 

Nu är det såhär att jag skulle ta ut lite pengar därifrån, men det har snart gått en vecka utan att något hänt. Någon som spelar/spelat på denna site och tagit ut pengar? Jag tog de tillbaka till mitt kort, vilket har fungerat fint på andra siter. :<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skulle signa upp på battlefield via en affe och jag laddar ner någon "installhelper" från sidan men den vill installera om royalcardclub istället. Altså, har battlefield samma klient som royalcc eller är det för att jag inte installerar från en "ren dator"?

 

installhelpern fungerar dåligt ladda ner programmet från sidan istället och royalcc har vad jag förstått ett sammarbete med bfpoker eller äger den lr nått inget jag har hört har gjort mig klokare men på nått sätt har de en conection

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

battlefield är jävligt lätt att sätta in på .. desto jobbigare att ta ut pengar ifrån..

 

finns 2 sätt att få pengarna på.. 1 neteller.. 2 check.

men för att du ska få dina pengar så måste du göra ett och annat först..

det du ska göra är att kontakta supporten ( via live chatten är smart , där dom svarar fort faktiskt ). dom kommer be dig att skicka en ett mail till dem med bilder på 1, ID eller körkort 2, creditkort fram o baksida.. och en räkning där ditt namn och adress finns.. efter allt detta är klart så kan du sedan komma att få ta ut pengar.. försöker du ta ut pengar utan att ha skickat dem allt detta.. kommer du inte gå något uttaget...

 

jag har precis själv gjort allt detta o valde igår att ta ut mina pengar.. enligt supporten kommer jag ha dem på mitt neteller acount på måndag.. = det tar några dagar.. att få ut pengarna.. trots neteller.. jag säger då bara en sak .. jävla skit klient!

 

//Lomin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Battlefield och vad jag förstår även Royal Card Club och minst ytterligare en sajt är ett "skal" till Poker Metro.

 

Det går inte att ha mer än ett konto på något av dessa sajter.

 

Jag hade ett konto på Poker Metro och kunde då inte få ett på Battlefield. Däremot går det alldeles utmärkt att spela på alla dessa sajter med samma konto. Anledningen till att skaffa ett konto på Battlefield är uppenbar och det är inget problem även om man råkar ha haft ett tidigare konto på Poker Metro. Prata bara med supporten så hjälper de till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
battlefield är jävligt lätt att sätta in på .. desto jobbigare att ta ut pengar ifrån..

 

finns 2 sätt att få pengarna på.. 1 neteller.. 2 check.

men för att du ska få dina pengar så måste du göra ett och annat först..

det du ska göra är att kontakta supporten ( via live chatten är smart , där dom svarar fort faktiskt ). dom kommer be dig att skicka en ett mail till dem med bilder på 1, ID eller körkort 2, creditkort fram o baksida.. och en räkning där ditt namn och adress finns.. efter allt detta är klart så kan du sedan komma att få ta ut pengar.. försöker du ta ut pengar utan att ha skickat dem allt detta.. kommer du inte gå något uttaget...

 

jag har precis själv gjort allt detta o valde igår att ta ut mina pengar.. enligt supporten kommer jag ha dem på mitt neteller acount på måndag.. = det tar några dagar.. att få ut pengarna.. trots neteller.. jag säger då bara en sak .. jävla skit klient!

 

//Lomin

 

Måste man alltså gå igenom allt det där bara för att ta ut pengar till Neteller eller har jag fattat fel? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

battlefield är jävligt lätt att sätta in på .. desto jobbigare att ta ut pengar ifrån..

 

finns 2 sätt att få pengarna på.. 1 neteller.. 2 check.

men för att du ska få dina pengar så måste du göra ett och annat först..

det du ska göra är att kontakta supporten ( via live chatten är smart , där dom svarar fort faktiskt ). dom kommer be dig att skicka en ett mail till dem med bilder på 1, ID eller körkort 2, creditkort fram o baksida.. och en räkning där ditt namn och adress finns.. efter allt detta är klart så kan du sedan komma att få ta ut pengar.. försöker du ta ut pengar utan att ha skickat dem allt detta.. kommer du inte gå något uttaget...

 

jag har precis själv gjort allt detta o valde igår att ta ut mina pengar.. enligt supporten kommer jag ha dem på mitt neteller acount på måndag.. = det tar några dagar.. att få ut pengarna.. trots neteller.. jag säger då bara en sak .. jävla skit klient!

 

//Lomin

 

Måste man alltså gå igenom allt det där bara för att ta ut pengar till Neteller eller har jag fattat fel? :shock:

 

Inte jag iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Hej!

 

Jag spelade hos royalcardclub och fick x procent rakeback men battlefield hade x+y rakeback så jag tänkte flytta till dem. Därför kontaktade jag livesupporten och frågade om jag fick skapa ett konto hos battlefield samma nick så klart (både är prima men deras klienter är identiska) och de sa nej men att de kunde flytta över mig till battlefield.

 

Jag gav dem också promotionkoden och affiliatelinken och de sa att de skulle fixa överflyttning vilket de också gjorde.

 

Problemet var bara att jag hade lite pengar kvar, runt 50-100$ i rakebackform att ta ut från royalcardclub vilket jag inte hade fått efter flytten. Dessutom stod det fel summa rakeback, det stod 3650% (ja, detstämmer) och jag blev lite förvirrad så jag kontaktade livesupporten angående båda dessa buggar.

 

De sa att de var tvungna att stänga av mitt konto TEMPORÄRT så att deras "managment team" skulle ta en titt på mitt konto och fixa alla problem. Dett var 3 januari kl 10 00 och de LOVADE att det skulle vara klart inom 24h.

 

Morgonen efter den 4 januari runt kl 11 så titade jag min mejl (de skulle mejla mig när det var klart) men det fanns ingenting. Så jag testade om jag kunde logga in men det gick det fortfarande inte, så jag kontaktade deras livesupport IGEN. De sa att deras managment team aldrig dök upp igår pga helgerna och julen (DET VAR EN MÅNDAG!!!!!!) och att de skulle fixa mitt konto inom ytterligare 24h. Efter mycket tjafs så accepterade jag det och väntade ännu längre..

 

5 januari, dvs nu kollar jag min mejl, NADA. Kollar klienten, NADA. Jag går in i deras jävla livesupport igen och så kommer nån tjärring och säger SAMMA SAKER de sagt i över 50 timmar nu. Jag skäller ut dem väldigt mycket och säger att jag ska ta ut pengarna så fort jag får tillgång till dem och att deras support suger osv. Nu kan hon inte ge mig ett datum men hon garanterade att det ska vara klart ALLRA SENAST 9 JANUARI. Jag skrev att det inte betydde nåt eftersom allt dem sagt tidigare varit rent sagt lögn.

 

Bör jag vara orolig? Vad fan är det som föressigår där? Jag har inte gjort något fel och om de tar mina pengar så stämmer jag hororna!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag spelade hos royalcardclub och fick x procent rakeback men battlefield hade x+y rakeback så jag tänkte flytta till dem. Därför kontaktade jag livesupporten och frågade om jag fick skapa ett konto hos battlefield samma nick så klart (både är prima men deras klienter är identiska) och de sa nej men att de kunde flytta över mig till battlefield.

 

Jag gav dem också promotionkoden och affiliatelinken och de sa att de skulle fixa överflyttning vilket de också gjorde.

 

Problemet var bara att jag hade lite pengar kvar, runt 50-100$ i rakebackform att ta ut från royalcardclub vilket jag inte hade fått efter flytten. Dessutom stod det fel summa rakeback, det stod 3650% (ja, detstämmer) och jag blev lite förvirrad så jag kontaktade livesupporten angående båda dessa buggar.

 

De sa att de var tvungna att stänga av mitt konto TEMPORÄRT så att deras "managment team" skulle ta en titt på mitt konto och fixa alla problem. Dett var 3 januari kl 10 00 och de LOVADE att det skulle vara klart inom 24h.

 

Morgonen efter den 4 januari runt kl 11 så titade jag min mejl (de skulle mejla mig när det var klart) men det fanns ingenting. Så jag testade om jag kunde logga in men det gick det fortfarande inte, så jag kontaktade deras livesupport IGEN. De sa att deras managment team aldrig dök upp igår pga helgerna och julen (DET VAR EN MÅNDAG!!!!!!) och att de skulle fixa mitt konto inom ytterligare 24h. Efter mycket tjafs så accepterade jag det och väntade ännu längre..

 

5 januari, dvs nu kollar jag min mejl, NADA. Kollar klienten, NADA. Jag går in i deras jävla livesupport igen och så kommer nån tjärring och säger SAMMA SAKER de sagt i över 50 timmar nu. Jag skäller ut dem väldigt mycket och säger att jag ska ta ut pengarna så fort jag får tillgång till dem och att deras support suger osv. Nu kan hon inte ge mig ett datum men hon garanterade att det ska vara klart ALLRA SENAST 9 JANUARI. Jag skrev att det inte betydde nåt eftersom allt dem sagt tidigare varit rent sagt lögn.

 

Bör jag vara orolig? Vad fan är det som föressigår där? Jag har inte gjort något fel och om de tar mina pengar så stämmer jag hororna!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tilt? :)

Försök lösa problemen istället för att skapa nya.. Har det ännu inte löst sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

battlefield är jävligt lätt att sätta in på .. desto jobbigare att ta ut pengar ifrån..

 

finns 2 sätt att få pengarna på.. 1 neteller.. 2 check.

men för att du ska få dina pengar så måste du göra ett och annat först..

det du ska göra är att kontakta supporten ( via live chatten är smart , där dom svarar fort faktiskt ). dom kommer be dig att skicka en ett mail till dem med bilder på 1, ID eller körkort 2, creditkort fram o baksida.. och en räkning där ditt namn och adress finns.. efter allt detta är klart så kan du sedan komma att få ta ut pengar.. försöker du ta ut pengar utan att ha skickat dem allt detta.. kommer du inte gå något uttaget...

 

jag har precis själv gjort allt detta o valde igår att ta ut mina pengar.. enligt supporten kommer jag ha dem på mitt neteller acount på måndag.. = det tar några dagar.. att få ut pengarna.. trots neteller.. jag säger då bara en sak .. jävla skit klient!

 

//Lomin

 

Men efter du skickat in alla dessa uppgifter, gick det smidigt att ta ut då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Rekommenderar inte sidan. Man får verkligen inte ut pengarna i första taget, speciellt när man lagt in pengarna med farsans e-kort. Fick skicka in foto på ett idkort, ett foto på ett kvitto med mitt namn och adress på, ett screenshot på e-korthistoriken, ett signerat brev av farsan att han gett mig tillåtelse att använda e-kortet, ett foto på farsans körkort där man ser hans underskrift så att dem kan jämföra.

 

Genomförde utbetalningen till netellerkontot vid kl 21 igår, men pengarna får jag först imorgon.

 

Har aldrig haft problem med att ta ut pengar från expekt, nordicbet och bestpoker även fast jag använt farsans kort. Dags att skaffa ett visakort nu alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha det här är ju sjukt. Nu säger dem att jag får pengarna på måndag först eftersom det är någon "public holiday" i USA. Tydligen går dem igenom cashouts mellan söndag och torsdag så om ni vill ha snabba cashouts, välj INTE battlefieldpoker. Nästan en vecka att ta ut pengar till neteller, sick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Battlefieldpoker -> Neteller tog 36h för mig.

 

Pratat med deras support. Man får skicka in ID o VISA samt en räkning om man nyttjar olika metoder för insättning samt uttag.

Ex. sätter in med VISA och cashar ut till NEteller får man skicka in.

Det smartaste är att sätta in med neteller och ta ut med samma metod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...