E72 Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Hej Jag registrerat ett konto på HeyPoker (mest för att HeyJohan verkar vara en seriös kille) men klienten lämna mycket att önska. Multipoker är ett föredöme vad gäller användar vänlighet. Nu till min ftåga, var tusan hittar jag vanliga sit`n`go bord? Är inne där nu och ser endast två bord med Buyins på 200€? Det måste väl finnas typ 5€ och likande någonstans eller? Tack på förhand E * Lite RP - QoS * Citera
wedo Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Vad jag har läst så har de tagit bort dem pga överbelastning på servrarna. Går sjukt segt ändå dock. Citera
E72 Postad 10 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Ok tack för infon, jag återvänder nog tillbaka till Multipoker då Citera
HeyJohan Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 De har tagits bort under tider med hög belastning för att säkra upp servrarna. Jag ska ta reda på lite mer om vad det är som händer på den här fronten. Mvh Johan Citera
Hasselby Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 bra fråga och bra att du tar reda på svaret, Johan! Jag kan inte annat än tro att det är ett mycket kortsiktigt sätt att lösa kapacitetsbristen. Citera
wedo Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Idag var det de värsta servrarna jag lirat på. Brukar lira 3-4 bord SH, men idag smeta det ihop sig så otroligt så jag gick upp till 7 bord på en gång samtidigt som jag kunde chatta med polare utan problem. Gör de där indragna SnGs någon skillnad eller? :-/ Citera
Hasselby Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 väcker frågan igen eftersom Sit'n'Go i "normala" buy-in nivåer fortfarande inte finns tillgängliga kvällstid. Har B2B gett någon mer info, Johan? Citera
HeyJohan Postad 13 Oktober , 2005 Rapport Postad 13 Oktober , 2005 Nej, de har de faktiskt inte. Jag skickar frågan igen. Tack för påminnelsen! Mvh Johan Citera
Recommended Posts