AA1234 Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 AA1234 749 Är du säker? Dom har bara krediterat mitt konto 50$ vilket borde vara att dom går efter 30k$ freerollens raked hands. 255 hands - Bet365 $30.000 freeroll tournament October 749 hands - Last 24 hours (excluding tables with less than 25c small blind) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nisse hult Postad 18 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2005 Idé Hur vore det pf.nu agarade kraftfullt och totalförbjöd alla inlägg/reklam om värdelösa bonusar (såna över x10) och siter där rakade händer räknas väldigt ofördelaktigt för spelaren. Otroligt dålig idé. Gillar man att spela på t ex empire och helt plötsligt får en bonus är det ju kanonbra! Alla hoppar nämligen inte runt bland sajterna som luder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 19 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2005 AA1234 Japp jag är säker, men de ligger ungefär 6 timmar efter när de kollar raked hands, så det brukar vara bäst att spela klart på kvällen så som du har gjort och sedan dra iväg ett mail på förmiddagen dagen efter när allt blivit uppdaterat. /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Nordicbet-bonusen som står i bonuskod-tråden är väl ingen reload ? Hittar bara den vanliga texten om sign-up bonusen på hemsidan. Nån med länk till RELOAD-bonusen på nordicbet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BerraFilur Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Nordicbet-bonusen som står i bonuskod-tråden är väl ingen reload ? Hittar bara den vanliga texten om sign-up bonusen på hemsidan. Nån med länk till RELOAD-bonusen på nordicbet ? https://www.nordicbet.com/ Terms and conditions: This is a one-time offer, and only applies to new users of NordicBet.com poker. The offer can only be used one time per computer and per household. To receive the bonus, you must at least buy $20 in poker chips. Maximum bonus is $100 per player. 250 raked hands must be played before the bonus will be credited to your poker account*. The signup bonus cannot be used in combination with other bonuses. Certain conditions apply and we reserve the right not to pay out the bonus or to withdraw the offer at any time. These rules also apply to other poker related bonuses, such as a reload bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
price Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Nordicbet-bonusen som står i bonuskod-tråden är väl ingen reload ? Hittar bara den vanliga texten om sign-up bonusen på hemsidan. Nån med länk till RELOAD-bonusen på nordicbet ? https://www.nordicbet.com/ Terms and conditions: This is a one-time offer, and only applies to new users of NordicBet.com poker. The offer can only be used one time per computer and per household. To receive the bonus, you must at least buy $20 in poker chips. Maximum bonus is $100 per player. 250 raked hands must be played before the bonus will be credited to your poker account*. The signup bonus cannot be used in combination with other bonuses. Certain conditions apply and we reserve the right not to pay out the bonus or to withdraw the offer at any time. These rules also apply to other poker related bonuses, such as a reload bonus. Texten ovan beskriver deras signup-bonus och vissa av villkoren stämmer in om dom har en reloadbonus. Det jag eftersökte var en länk till en text där det står att det är en reloadbonus just nu. Fick precis mail om reload-bonusen och det verkar som att dom inte skriver nått på hemsidan om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerTriss Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Hoppar vi över v. 42 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Fick detta mail från nordicbet: Max bonus är $100. Reload-kampanjen gäller till sista oktober. 250 raked hands krävs för att få bonusen (gäller såväl reload som signup). Övriga regler och villkor för bonuskampanjen hittas på vår hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nesta_ Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Någon som har tänkt att ta sign up bonusen på Full Tilt Poker? 100% på max 600$ http://www.fulltiltpoker.com/depositBonusDetails.php Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Någon som har tänkt att ta sign up bonusen på Full Tilt Poker?100% på max 600$ http://www.fulltiltpoker.com/depositBonusDetails.php Ganska dryg skulle jag gissa på, krävs att man lirar ihop 10000 poäng. Däremot fick jag ett mail från dom om att jag skulle få 50 dollar om jag lirade ihop 150 poäng, dvs 3 poäng per bonusdollar. Signup bonusen kräver 16,67 poäng per bonusdollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Håll utkik på martinspoker.com dom ska tydligen vara i färd med att erbjuda en signup bonus likt den på fulltilt. 600 euros ska den tydligen vara på, bör komma inom 1-2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Håll utkik på martinspoker.com dom ska tydligen vara i färd med att erbjuda en signup bonus likt den på fulltilt. 600 euros ska den tydligen vara på, bör komma inom 1-2 veckor. Är den kanske dax för QoS att dra i lite trådar för att fixa pf.nu ett bra erbjudande hos martinspoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 jävla skit att nordicbet inte skaffat neteller än. Betalar man in med kreditkort så blir det ju 1,5% extra hos dem +1,5% hos banken. Men det är ju fortfarande lönsamt med tanke på att det är en 2,5x bonus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt. Aldrig igen en x20. Bojkott, tack. Håller med om att x10 rakningen är max vad man klarar av. x20 är ju ett skämt! Fritt fram för kapning! SKÄMS PÅ ER!!! Om 10 bonusluder clearade Empires $300-bonus på ett NL25 bord genom att spela 6000 $1-potter (rake $0,05) så skulle det generera $300 i rake för siten samtidgt som de betalade ut $3000 i bonusar . Hur kan man tycka en sådan bonus är dålig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Hur kan man tycka en sådan bonus är dålig??? För att dålig är ett relativt bregrepp och man jämför med andra bonusar? Dessutom räknas inte $1-potter längre (väl?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Hur kan man tycka en sådan bonus är dålig??? För att dålig är ett relativt bregrepp och man jämför med andra bonusar? Dessutom räknas inte $1-potter längre (väl?). Jo, de räknas på NL/PL, men det är helt orealistiskt att räkna som i exemplet att alla 10 vid samma bord är bonushoror OCH att potten aldrig ligger över 1$. Snittpotten ligger avsevärt högre redan på $25NL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Angående Nordic Bet bonusen: man skall ha 250 rakeade händer för att cleara den, men i det finstilta står det: *To get 1 raked hand according to our bonus rules, the pot must have been raked at minimum 25 cent. Vad innebär det i pottstorlek på NL/PL? Jag hittar inte rakestrukturen där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Hur kan man tycka en sådan bonus är dålig??? För att dålig är ett relativt bregrepp och man jämför med andra bonusar? Dessutom räknas inte $1-potter längre (väl?). Jo, de räknas på NL/PL, men det är helt orealistiskt att räkna som i exemplet att alla 10 vid samma bord är bonushoror OCH att potten aldrig ligger över 1$. Snittpotten ligger avsevärt högre redan på $25NL. Visst var det ett extremt exempel men om man bonushorar 6000 händer på NL25 med en snittpott på $5 (väldigt normalt efter splitten med party) så genererar man $150 i rake (6000*0.25/10) för en bonus på $300. Att tycka en bonus är dålig när man får tillbaka 2x raken kan jag inte hålla med om. Sen är det en annan sak att det var bättre förr med 7x eller 10x rakade händer, men det håller inte i längden för siterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Jo, de räknas på NL/PL, men det är helt orealistiskt att räkna som i exemplet att alla 10 vid samma bord är bonushoror OCH att potten aldrig ligger över 1$. Snittpotten ligger avsevärt högre redan på $25NL. Om man delar rejken med antal spelare, måste varje spelare få ihop över 10 cent rejk. Således räknas inte en pott på $1 med 10 spelare vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Angående Nordic Bet bonusen: man skall ha 250 rakeade händer för att cleara den, men i det finstilta står det:*To get 1 raked hand according to our bonus rules, the pot must have been raked at minimum 25 cent. Vad innebär det i pottstorlek på NL/PL? Jag hittar inte rakestrukturen där. Vet inte på NL/PL men på FL är det vid $5 så det lär ju inte va högra i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Hur kan man tycka en sådan bonus är dålig??? För att dålig är ett relativt bregrepp och man jämför med andra bonusar? Dessutom räknas inte $1-potter längre (väl?). Jo, de räknas på NL/PL, men det är helt orealistiskt att räkna som i exemplet att alla 10 vid samma bord är bonushoror OCH att potten aldrig ligger över 1$. Snittpotten ligger avsevärt högre redan på $25NL. Visst var det ett extremt exempel men om man bonushorar 6000 händer på NL25 med en snittpott på $5 (väldigt normalt efter splitten med party) så genererar man $150 i rake (6000*0.25/10) för en bonus på $300. Att tycka en bonus är dålig när man får tillbaka 2x raken kan jag inte hålla med om. Sen är det en annan sak att det var bättre förr med 7x eller 10x rakade händer, men det håller inte i längden för siterna. Det är ganska trubbigt att räkna så, tänk på alla som reloadar o gular o sånna som får sin bonus elapsed osv. Plus värdet att dom får mer pengar i deras system, knyter till sig kunder osv osv. Jag måste säga att jag också tycker det är snålt med 20x, men tycker man det är skitbra får man väl lira där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teichmann Postad 20 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Är nu fyllda 18 och vill kunna ta expekts bonus. Min mor har dock redan spelat och tagit signupbonusen lol HAHAHAHA.. Det var det skönaste jag läst sen i eftermiddags och nu heter jag ""Är nu fyllda 18 och vill kunna ta expekts bonus. Min mor har dock redan spelat och tagit signupbonusen"" på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 20 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2005 Lite sent, men ny vecka ny tråd! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17640 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts