Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 41 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ja empire bonusen är klart värt det. Bara du spelar aggressivare än på den tiden party var kvar. Tror aldrig jag tagit så många potter preflop och på floppen förut. Bet bet bet är det som gäller fast var försiktig de få gånger någon sätter emot. Då har de oftast stål. har ca 800 raked nu och nästan 4 inköp pluss så det går ju rätt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå måste man spela på för att det ska vara värt att jaga PokerStars bonus?

 

Fixed limit $2/4 så ger de flesta händer en FPP. Det går väldigt snabbt på denna nivå tycker jag. Potten måste upp i $20 för att ge en poäng. Man får inga halva poäng så det är en poäng eller inget som gäller.

 

No Limit har jag ingen koll på men det är bara att prova sig fram. $0,5/1 bör funka ok om man har lite tålamod.

 

Sedan får man ju poäng för sit´n go också. 5 poäng per dollar du lägger i entry fee ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken nivå måste man spela på för att det ska vara värt att jaga PokerStars bonus?

 

Fixed limit $2/4 så ger de flesta händer en FPP. Det går väldigt snabbt på denna nivå tycker jag. Potten måste upp i $20 för att ge en poäng. Man får inga halva poäng så det är en poäng eller inget som gäller.

 

No Limit har jag ingen koll på men det är bara att prova sig fram. $0,5/1 bör funka ok om man har lite tålamod.

 

Sedan får man ju poäng för sit´n go också. 5 poäng per dollar du lägger i entry fee ungefär.

 

Jag brukade förr spela bonusen på NL$0,5/1 men har nu i slutet satt mig på NL$1/2 och jag tror nästan det går dubbelt så fort mot 0,5/1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur hårda är t ex William-Hill och andra crypto sidor när det gäller deras 25£ månadsbonus?

Dom säger ju att man måste spela 5h på 0,5-1 NL eller högre för att cleara den, men går det även att köra dem på lägre nivåer?

 

På prima brukar det ju gå bra att cleara bonusar även på lägre nivå än vad som står.

 

Lägre nivåer funkar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer inte alls att potten måste vara $5 för att man ska få en raked hand på empire iaf. Enl PO har jag drygt 120 händer där raken är .25 eller mer. Men jag har runt 330 händer rakade i "bonus-account" vilket motsvarar alla händer med minst .10 i rake ($2 pott) så det verkar inte som att $1 potterna räknas med sina .05 i rake men allt över det.

 

EDIT:

Detta gäller NL

 

Kolla på Multi igår och körde ett bord och så fort de tog rake så ökade raked hands på bonusen dvs så fort potten är över $1. Kolla även i PO igår och när jag spela runt 700 händer hade jag fått ca 600 raked hands. Kan tillägga att jag spelar 6-manna NL50.

 

Edit: Sen tycker jag att det inte är några problem att plussa på multi på kvällarna trotts att partys kunder inte finns kvar. SPeciellt inte på SC och one gap SC. Gick plus 2,5 inköp igår under ca 5 timmar spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förde över lite pengar till Empire...för deras bonus...hittade 2 full bord på nl 25--trevligt med Partys flytt.

 

Bara svenska - tajta spelare- kul...börjar bli osäker om jag nu skall spela den bonus.

 

jag fattar inte har jag ett annat empire än alla andra. Jag ser nästan 30 fulla NL25 bord (full ring) och ännu fler 6max

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förde över lite pengar till Empire...för deras bonus...hittade 2 full bord på nl 25--trevligt med Partys flytt.

 

Bara svenska - tajta spelare- kul...börjar bli osäker om jag nu skall spela den bonus.

 

jag fattar inte har jag ett annat empire än alla andra. Jag ser nästan 30 fulla NL25 bord (full ring) och ännu fler 6max

Skillnaden är väl om man har "Hide full tables" checkad eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...