Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 41 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har spelat på unibet nu sen de startade.

Jag har förstått (tror jag) att jag skulle lika gärna kunna casha in 1000e på 24hpoker spela som vanligt samma bord osv och få 200e "gratis".

Finns det några nackdelar? Tvingas jag behålla mitt gamla unibet nickname eller finns det några andra problem gällande två konton i samma nätverk?l

 

Du kan inte använda samma nickname på 24hpoker som du har på unibet.

Betalar du via kreditkort så måste du betala med ett annat CC, för B2B känner igen kortnumren. Supporten på respektive site brukar dock kunna lösa problemet med kreditkortet .

Det lättaste sättet för överföringar är via neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan inte använda samma nickname på 24hpoker som du har på unibet.

Betalar du via kreditkort så måste du betala med ett annat CC, för B2B känner igen kortnumren. Supporten på respektive site brukar dock kunna lösa problemet med kreditkortet .

Det lättaste sättet för överföringar är via neteller.

 

Kreditkortet är inget problem att använda.

jag använder samma cc på flera B2B siter och har aldrig stött på problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)?

 

Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) :(

 

Någon med erfarenheter?

 

Tacksam för svar

 

Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om denna signup bonusen är svår att cleara på NL 25$ och NL 50$?

 

http://www.ultimatebet.com/promotions/bonus.html

 

Jag kan väl inte ge något konkret svar, men...för varje bonusdollar så måste man samla ihop 10 Ultimate Points. Eftersom man kan få högst 0.5 poäng per hand (om raken är minst $0.50) så måste man spela minst 20 rakade händer för varje dollar.

Så för en bonus på $100 innebär det (minst) 2000 rakade händer.

 

En fördel är väl att det inte finns någon tidsgräns (dessutom har UB en massa Freerolls där man kan vinna BonusDollar, vilka clearas på samma sätt).

Vidare så går intjänade dollar (cent...) direkt in på kontot efter varje avslutad session (när man lämnar bordet).

Slutligen så kan man även handla prylar för de Ultimate Points som man tjänar in (samtidigt som dessa clearar bonusen).

 

/schenker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Reload bonus

 

24hPoker arrangerar riktigt bra turneringar den här veckan och vi erbjuder dig en 50 % reload bonus upp till €200 på din nästa insättning. Allt du behöver göra är att ange bonuskod tw50 när du gör en insättning. Bonusen betalas ut efter 30 dagar med €50 per VIP500 som du intjänat under perioden. Bonusen är giltig till och med den söndagen den 23:e oktober.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skoja med mig!

 

Sajt: Empire

BONUS: 100% upp till $300

TYP: Reload

KOD: 300MATCH

KRAV: 20x raked

 

 

20x raked inom 10 dagar.

Hur ska man hinna med det?

10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt.

 

Blev klar med en 20x på multi igår, aldrig att jag gör en liknande bonus igen på det nätverket. 10x är nog smärtgränsen för vad jag klarar av att pina mig igenom.

 

Slöa moderatorer, vi är ju långt inne på vecka 42 nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)?

 

Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) :(

 

Någon med erfarenheter?

 

Tacksam för svar

 

Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL!

 

 

usch och fy :( varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)?

 

Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) :(

 

Någon med erfarenheter?

 

Tacksam för svar

 

Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL!

 

 

usch och fy :( varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt).

 

Ja, ojojoj vad det är synd om FL spelarna som får betala mindre rake.

 

Dessutom måste potten bli €7 i NL för att man ska få 1 VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)?

 

Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) :(

 

Någon med erfarenheter?

 

Tacksam för svar

 

Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL!

 

 

usch och fy :( varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt).

 

Ja, ojojoj vad det är synd om FL spelarna som får betala mindre rake.

 

Dessutom måste potten bli €7 i NL för att man ska få 1 VIP.

 

Aldrig att jag spelar på B2B igen som FL-spelare. Seriöst, max 5 bord på $1/$2 under de bästa timmarna. Och då är det bara short-handed. Sjukt vad NL äger norden. Blir väl tvungen att spela ihop mina 2000 VIP eftersom exchangefeesen till $-neteller konton är så sjukt hög. Tjänade €33 euro vid signupen, men fick bara en vinst på $20 när det kom till NETeller kontot :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att x10 rakningen är max vad man klarar av. x20 är ju ett skämt!

 

Idé

Hur vore det pf.nu agarade kraftfullt och totalförbjöd alla inlägg/reklam om värdelösa bonusar (såna över x10) och siter där rakade händer räknas väldigt ofördelaktigt för spelaren.

 

På så sätt sätter vi ju ner foten och talar om att vi inte säljer vårat arbete till vilket pris som helst.

 

Hypotes

Tror faktiskt att många pokersiter vill ha till sig pf.nu spelare som är stadiga vinnare och genererar mycket rake till siten.

 

Fritt fram för kapning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur snabbt går det att får VIP poäng på B2B? Om man spelar fixed limit 0.5/1€. Och går det snabbare vid shorthanded eller full table (inte för att det någosin är spelare på full table 0.5/1€ borden men ändå)?

 

Känns som att det kommer gå ruskigt långsamt (på empire fick jag 120 rakade händer av 530 spelade på 0.5/1 nyss, och där får man "poäng" vid 5 istället för 6) :(

 

Någon med erfarenheter?

 

Tacksam för svar

 

Tyvärr får du väll inte VIP förän potten överstiger 10€ på FL!? Dem rakar ju bara potten med 0,25 och 0,5 i FL. Eftresom potten måste rakas med 0,3 så antar jag att det intye blir några VIP vid 6€ potter på FL utan bara på NL!

 

 

usch och fy :( varför ska alltid nl spelarna premieras? (skämt).

 

Ja, ojojoj vad det är synd om FL spelarna som får betala mindre rake.

 

Dessutom måste potten bli €7 i NL för att man ska få 1 VIP.

 

Får du inte VIP poäng vid rake på 0,30?(6*0,05=0,3) Ska raken alltså överstiga 0,3? Vet att jag mailade om detta en gång och då sa dem att raken skulle vara 0,3 för att du skulle få VIP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att x10 rakningen är max vad man klarar av. x20 är ju ett skämt!

 

Idé

Hur vore det pf.nu agarade kraftfullt och totalförbjöd alla inlägg/reklam om värdelösa bonusar (såna över x10) och siter där rakade händer räknas väldigt ofördelaktigt för spelaren.

 

På så sätt sätter vi ju ner foten och talar om att vi inte säljer vårat arbete till vilket pris som helst.

 

Hypotes

Tror faktiskt att många pokersiter vill ha till sig pf.nu spelare som är stadiga vinnare och genererar mycket rake till siten.

 

Fritt fram för kapning!

 

 

Tanken är god, men jag tror QoS vill käka smörgåstårta och inte fiskpinnar till middag, vilket innebär att han samarbetar med dom siterna som ger honom bäst deal. Inget fel med det, det kostar juh trots allt väldigt mycket att ha ett forum på ett webbhotel och regga en domän. ;D :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20x raked inom 10 dagar.

Hur ska man hinna med det?

10x hade jag kanske accepterad, 20x är bara oförskämt.

Med sjunkande vinster sjunker bonusarna, om något år är nog några nätverk borta och då kommer den stora smällen när alla bonusar försvinner!

 

Ja och raken går upp till 20%!!!! Är det så att bonusar bara har getts för att man gjort så mycket vinst och vill vara schysst? På lång sikt bör det bli en sänkning av rake (min inte alltför vågade gissning)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående bet365 bonusen 10$ per 50 raked hands -

 

vilken räknare ska man gå efter?

 

Jag har dessa stats;

 

255 hands - Bet365 $30.000 freeroll tournament October

749 hands - Last 24 hours (excluding tables with less than 25c small blind)

 

Vilken av dom ska man gå efter när det gällen bonusen? :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...