gnurfen Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Spelar på ett 0.1/0.2 bord på Expekt. Jag har 21 dollar (jag = BB) Fi 1 har 25 (=SB) Fi 2 har 11 Fi 3 har 20 dollar Får 99 när jag sitter på BB. Potten kommer fram ohöjd till mig, två har limpat in, SB är också med. jag checkar för att se floppen (fel? Borde jag höja?) Flopp 6 7 8 rainbow Fi 1 check Jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Beta runt pott, Tycker för övrigt absolut du ska höja preflop, inget talar emot att du har bästa handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Beta pott och se vad som händer. Tycker nog också en raise preflop är på sin plats, men det är ju inte nödvändigt. Risken är ju att du får syn och spela handen ur position mot två spelare vilket inte alltid är så trevligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts