AoZ Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Any news Johan? zzzzzz... Hur går det med telefonerna Johan? Strular SE med leveransen eller? Citera
HeyJohan Postad 18 November , 2005 Författare Rapport Postad 18 November , 2005 Sorry, har legat helt sänkt i magsjuka ett par dar och varit lite frånvarande. Nu börjar det ordna upp sig igen Som det ser ut kommer vår leverans på onsdag och då skickar vi ut dem direkt. Trevlig kväll! Mvh Johan Citera
AoZ Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Som det ser ut kommer vår leverans på onsdag och då skickar vi ut dem direkt. Mvh Johan Håller tidsschemat ? (håller tummarna!) Citera
HeyJohan Postad 23 November , 2005 Författare Rapport Postad 23 November , 2005 Japp, det håller. Sitter med en bunt framför mig just nu och efter att ha talat med vår logistikfirma så har jag fått reda på att de kommer att skickas på fredag. Alla som har beställt W800:or kommer att få sina tillsända till sig då. Ni beräknas ha dem senast onsdag nästa vecka. Mvh Johan Citera
AoZ Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Japp, det håller. Sitter med en bunt framför mig just nu och efter att ha talat med vår logistikfirma så har jag fått reda på att de kommer att skickas på fredag. Alla som har beställt W800:or kommer att få sina tillsända till sig då. Ni beräknas ha dem senast onsdag nästa vecka. Mvh Johan Johan, är telefonerna iväg skickade, när då isåfall? *hoppas* Citera
HeyJohan Postad 1 December , 2005 Författare Rapport Postad 1 December , 2005 Ja, de sista skickades igår. Dra ett PM till mig så ska du få ditt kollinummer. Vi har tilll och med ett par kvar på lagret så det finns utrymme om fler vill ha den. Jag kommer att vara lite seg att svara på PM idag då vi har ett arrangemang under kvällen som lindrigt talat kräver lite IRL-uppmärksamhet av mig. Mvh Johan Citera
Recommended Posts