jeneqvist Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Antar att flera har märkt att partynätet är nere sen ca 1 timme och kommer förmodligen vara det fram till kl. 23 svensk tid... Sorgligt att sånt ska behöva hända under peakhour, eller ja nästan i alla fall! Kände bara för att dela med mig av min besvikelse till andra förstående, /Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deficite Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Puh, trodde det var mitt konto som var helt kaputt, tur det i alla fall. Trist att det är nere dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herrklamm Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Var med i deras $11000 turnering när det krashade. Vi var ca 45 kvar tror jag, vad händer med pengarna? Jag låg en bit över medel i chips, spelar det nån roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Booooooooooooooring, vad fan ska man nu göra...... Multipoker tillhör väl party? För MP är också nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torsus Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Kanske hackers som varit framme igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Medans ni väntar kan ni ju alltid heja fram sverige på trean! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supertod Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 eller stevens på eurosport Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Jaha, så var gör man nu då? Är det det här som vissa kallar en Act Of God och passar på att tvätta, städa och skaffa sig riktiga vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Finns bara en sak att göra. Joina ett annat nätverk tills pary kommer upp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Antar att flera har märkt att partynätet är nere sen ca 1 timme och kommer förmodligen vara det fram till kl. 23 svensk tid... Sorgligt att sånt ska behöva hända under peakhour, eller ja nästan i alla fall! Kände bara för att dela med mig av min besvikelse till andra förstående, /Jimmy Varför just kl 23? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Antar att flera har märkt att partynätet är nere sen ca 1 timme och kommer förmodligen vara det fram till kl. 23 svensk tid... Sorgligt att sånt ska behöva hända under peakhour, eller ja nästan i alla fall! Kände bara för att dela med mig av min besvikelse till andra förstående, /Jimmy Varför just kl 23? För att det stod i klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 det är rutin nergång... service.. lung pojkar.. och nej.. det är långt ifrån peak hour.. peak hour börjar normalt när de återkommr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Semai Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 det är rutin nergång... service.. lung pojkar.. och nej.. det är långt ifrån peak hour.. peak hour börjar normalt när de återkommr Även om det inte är på peak hour i USA så är det väldigt dåligt av dom att ta ner servrarna på en helg, då jag antar att det är då som flest spelare spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 23:16 still no server............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SMaccan Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Börjar klia i fingrarna snart *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 MIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS EV! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne_dif_dif Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 när öppnar allt igen ja har velat spela sen kl 20.00 ja har inte kommit in kan non säga mig som vet säkert när skiten kommer igång igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 f---------------n vet. Måste ju bonushora...... har 2500 raked hands kvar till 200$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jeneqvist Postad 8 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Äntligen igång igen, synd bara att endast 766 spelare i världen märkt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Äntligen igång igen, synd bara att endast 766 spelare i världen märkt det... 3,1k nu. Det ökar fort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Mycket skummt, Party visar 5159 spelare och multi bara 1865 spelare Och de har inte samma bord, har de delat på sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rollin Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Jahapp, va tycker vi om blackjack på sidan då? Kan bli läskigt när man tiltar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Försökte logga in på eurobet, funka ej. Edit: nu funka det helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 Jahapp, va tycker vi om blackjack på sidan då?Kan bli läskigt när man tiltar... Finns det BJ på pp? Inte på eurobet iaf. Fan, lite EV- spel skulle sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2005 PP tyckte tydligen att de inte tjänade tillräckligt med pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts