quizz_kid Postad 15 September , 2004 Rapport Postad 15 September , 2004 spelade lite på ett löst 24h 1/2NL-bord... satt i bb med 8h9h och fick se floppen gratis... floppen kommer Kh7h3h... all checkar utom siste man som försöker sno potten, varpå jag höjer ut rejält... en spelare efter mig synar och jag vet att jag blivit slagen med nöten innan handen visas... hur skulle ni spelat denna färg? * Rubrikpill, flytt till THe - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 15 September , 2004 Rapport Postad 15 September , 2004 Jag skulle dra till färgstegen såklart. Citera
liggat Postad 15 September , 2004 Rapport Postad 15 September , 2004 inte alls säkert du blivit slagen pga synen bakom dig, har märkt det ett antal ggr på 24h när man floppat färg och raisar pott så kan man ändå få 4-5 syner konstigt nog folk kan sitta med set, A i samma färg 2 par osv som dom bara inte kan släppa.. jag brukar iofs lugna ner mina bets efter synen men sen när river kommer och det blir check check check så brukar man oftast vara vinnaren ändå Citera
quizz_kid Postad 15 September , 2004 Författare Rapport Postad 15 September , 2004 inte alls säkert du blivit slagen pga synen bakom dig, har märkt det ett antal ggr på 24h när man floppat färg och raisar pott så kan man ändå få 4-5 syner konstigt nog jo, det är sant, vilket bara är bra i längden... hade dock ganska bra koll på killen i detta fallet, han var tight och satsade bara på vinnande händer... jag visst att han satt på nöten eftersom han bara synade, han ville alltså få med spelaren som bluffbettat innan mig, vilket han gjorde rätt i... den andre gick me med set i treor hela vägen... jag la mig direkt efter turn... Citera
majken Postad 15 September , 2004 Rapport Postad 15 September , 2004 Jag skulle spelat den på samma sätt som dig. Raise, fold. Citera
Arjuna Postad 16 September , 2004 Rapport Postad 16 September , 2004 Sen får man ju överväga sannolikheten att han sitter på 3 kort i hjärter med A på topp, känns som om den sannolikheten är försvinnande liten. Citera
Recommended Posts