pokerqueen Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Hejsan Har spelat nätpoker ca ett halvår och är väldigt biten Finns det inga "rena" tjejturneringar online? Tycker det är för få tjejer som spelar. Tipsa mig gärna om ni vet några bra siter eller turneringar Ha det gott * RP och flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Tror det är väldigt svårt att få till "rena tjejturneringar" online eftersom det är väldigt svårt att kontrollera att det verkligen är tjejer som sitter och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Nä men det finns en renodlad gay turnering på Party. Ta och kör den i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Det finns faktiskt en sajt bara för tjejjer.. har väl inte direkt varit någon succe... Kommer inte ihåg vad denhette. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
optlagony Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 http://www.womenspokerclub.com/ Jag vet att de har ett par turneringar där bara tjejer är välkomna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 http://www.womenspokerclub.com/ Jag vet att de har ett par turneringar där bara tjejer är välkomna Brukar det bli en Headsup match då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Däremot undrar jag vad den här tråden gör i Liverapporteringsgrupen. Flyttar den till Poker O/T Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nightlife Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Det är lite svårt o veta om annakarin76 är en tjej lr kille. Känner bara till en tjej som jag har stor respekt för och det är Argenius/JennyA på B2B... Finns det några andra ? Hur är det på prima o party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nisseman Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 HejsanHar spelat nätpoker ca ett halvår och är väldigt biten Finns det inga "rena" tjejturneringar online? Tycker det är för få tjejer som spelar. Tipsa mig gärna om ni vet några bra siter eller turneringar Ha det gott På prima kan du göra egna privata bord, så vet du av några tjejer så är går det att göra en där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Trådpingisen fortsätter, till Onlinepoker! Rensar lite OT sexsnack också, observera regel 1.6 http://pokerforum.nu/forum/regler.php Försöker håller Ontopic och vara lite seriösa i fortsättningen. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Är det verkligen sexistiskt om jag erbjuder mig att ställa upp att anordna ett homegame med bara tjejer och jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 På Poker Host har de en del turneringar enbart för tjejer...det finns en del riktigt duktiga tjejer på den sidan så du kan nog få hårt motstånd lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Kanske en dum fråga, men varför vill du spela mot tjejer Pokerqueen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 För att de är sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerqueen Postad 7 Oktober , 2005 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 För de seriösa svaren,,,, Och ja varför vill jag spela mot tjejer,,, Egentlligen är det inte så viktigt, det är faktiskt lättare att som tjej spela ut killar, för de tror oftast att med en tjej vid bordet blir det lätta pengar men så är det inte riktigt. Love poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2005 Tror man att nån är tjej bara för att dom heter tex pokerqueen vid bordet bör man väl se sig utbluffad direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts