Gå till innehåll

Häng på en sportsbetting spelfond!


toppace

Recommended Posts

Jo, en grej till...Tycker att vi bör sätta in en ansenlig summa vad nu det kan vara. Toppace skrev tidigare 1-20€. Jag talar för mig själv nu men jag är inte intresserad om det blir kaffepengar. Då blir det en ny HU-FL grej av det och det var ett bra och kul initiativ men när matcherna tog i vissa fall över 4h så kändes det inte så kul att man bränner övrig pokertid för att grinda den. Jodå, ingen tvingade mig att vara med och det var emellanåt kul men jag tyckte att det blev segt och då tröt motivationen att lira bra.

 

Samtidigt vill jag säga att det inte behöver vara nån high stakes. Men 20€ ser jag som ett minimum om man ska ha intresse och ork att följa tråden/bettningen.

 

Andra åsikter?

 

...thats my 20€

Visst man kunde ju kora med hogre stakes, men till en borjan ar nog 20 euro tillrackligt tills vi kan se att allt flyter pa val osv. Sen kanske man kan oka staksen men nagot minimum behovs val inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Visst man kunde ju kora med hogre stakes, men till en borjan ar nog 20 euro tillrackligt tills vi kan se att allt flyter pa val osv. Sen kanske man kan oka staksen men nagot minimum behovs val inte?

 

Vi får väl ha nån slags omrösting. Ett annat alternativ är förstås att man köper andelar som "heltok" skrev (är det "Helt OK" eller "heltok"som galen förresten?). Jag tycker det vore roligast om alla är inne för samma pris och har lika stor del i det. Att vi enas.

 

Att ha nån slags valfri insättning där nån sätter in 1€ och en anan 75€ tror jag blir lite onödigt struligt att hålla reda på. Det bör ju vara så enkelt som möjligt för alal inblandade att förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på.

 

Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. :oops:

 

Jag skulle snarare säga att det är helt andra skills som gäller här.

 

Jag lovar, personer som kommer med tips a la "Nu har jag ett säkert stalltips: Djurgården hemma till 1,5 ggr pengarna.Kaaan bara inte misslyckas!"

 

...Är ett tvättäkta exempel på personer som är födda loosers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anmäler mig som frivillig att spela bort era pengar 8-):lol:

 

Nej men skämt åsido.... Kul ide, jag är absolut med...

 

Föreslår som någon skrev att vi har fasta andeler på exempelvis 20€...

Då kan ju den som vill lägga in 20 och om man vill lägga in 100 så går det bra...

 

Också bra om en grupp på minst 3 personer kan diskutera spelen.

 

Vore kul om du kunde utveckla din ide ytterliggare Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hejsan på er allihop! Wow vilket intresse!

 

Jag tycker att andelar a 20€ låter som en fantastisk bra ide. Sedan kör vi runda ett i fyra månader. och sedan kör vi ett nytt projekt.

 

Min ide var att vi spelar på en viss B2B-sajt som jag tänker kontakta.

Detta underlättar administrationen av pengar och spel mycket.

 

Så vilka vill ni skall spela?

 

Jag kan tänka mig att ställa upp som spelare i elitserien och NHL.

 

/Toppace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sugen på att lära mig mer om sportsbetting. Någon som har lite tips. sry om det blev lite OT.

 

Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på.

 

Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. :oops:

 

Jag skulle snarare säga att det är helt andra skills som gäller här.

 

Jag lovar, personer som kommer med tips a la "Nu har jag ett säkert stalltips: Djurgården hemma till 1,5 ggr pengarna.Kaaan bara inte misslyckas!"

 

...Är ett tvättäkta exempel på personer som är födda loosers!

 

Vad är det för kunskaper som krävs om man inte ska räknas som en loser då? Vara född en sådan vill man ju inte. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sugen på att lära mig mer om sportsbetting. Någon som har lite tips. sry om det blev lite OT.

 

Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på.

 

Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. :oops:

 

Jag skulle snarare säga att det är helt andra skills som gäller här.

 

Jag lovar, personer som kommer med tips a la "Nu har jag ett säkert stalltips: Djurgården hemma till 1,5 ggr pengarna.Kaaan bara inte misslyckas!"

 

...Är ett tvättäkta exempel på personer som är födda loosers!

 

Vad är det för kunskaper som krävs om man inte ska räknas som en loser då? Vara född en sådan vill man ju inte. ;)

 

I ett nötskal: Money managemant och att pricka in överodds...

Överodds hittar man oftast på outsiders...Lönar sig oftast i långa loppet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det meningen att man plockar fram ett knippe matcher som är lukrativa för att sedan låta alla som har del i fonden rösta om vilka/vilken matcher man skall spela på eller är det en person som avgör hur bettandet skall gå tillväga?

 

Personligen tycker jag €50 är en fin minimi nivå och fyra månader för lång tid och någonstans mellan en-två perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...