jaroiten Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jo, en grej till...Tycker att vi bör sätta in en ansenlig summa vad nu det kan vara. Toppace skrev tidigare 1-20€. Jag talar för mig själv nu men jag är inte intresserad om det blir kaffepengar. Då blir det en ny HU-FL grej av det och det var ett bra och kul initiativ men när matcherna tog i vissa fall över 4h så kändes det inte så kul att man bränner övrig pokertid för att grinda den. Jodå, ingen tvingade mig att vara med och det var emellanåt kul men jag tyckte att det blev segt och då tröt motivationen att lira bra. Samtidigt vill jag säga att det inte behöver vara nån high stakes. Men 20€ ser jag som ett minimum om man ska ha intresse och ork att följa tråden/bettningen. Andra åsikter? ...thats my 20€ Visst man kunde ju kora med hogre stakes, men till en borjan ar nog 20 euro tillrackligt tills vi kan se att allt flyter pa val osv. Sen kanske man kan oka staksen men nagot minimum behovs val inte? Citera
nucleus Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Visst man kunde ju kora med hogre stakes, men till en borjan ar nog 20 euro tillrackligt tills vi kan se att allt flyter pa val osv. Sen kanske man kan oka staksen men nagot minimum behovs val inte? Vi får väl ha nån slags omrösting. Ett annat alternativ är förstås att man köper andelar som "heltok" skrev (är det "Helt OK" eller "heltok"som galen förresten?). Jag tycker det vore roligast om alla är inne för samma pris och har lika stor del i det. Att vi enas. Att ha nån slags valfri insättning där nån sätter in 1€ och en anan 75€ tror jag blir lite onödigt struligt att hålla reda på. Det bör ju vara så enkelt som möjligt för alal inblandade att förstå. Citera
liggat Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 jag e helt klart på om det är €50 minimum och helst en fast summa, annars blir det bra krångligt att hålla reda på allas insättningar osv. Citera
Barry Seven Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Dock kan jag inte hjälpa till med någon sportsbetting eftersom jag knappt vet skillnaden på djurgården och aik En första skillnad är att AIK alltid skrivs med stora bokstäver medan det förra aldrig gör det. I övrigt intresserad, skoj med sportbetting Citera
nucleus Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 jag e helt klart på om det är €50 minimum och helst en fast summa, annars blir det bra krångligt att hålla reda på allas insättningar osv. word! Citera
highbury90 Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 En idé är ju att man köper in sig med andelar. Då kan man köpa in sig med valfritt belopp och folk kan dessutom hoppa på senare, eller köpa in sig med mer pengar. Istället för ett totalvärde på kassan ser man då hur mycket varje andel är värd. Låt säga "introduktionspris" €10 Citera
double-h Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på. Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. Citera
P_kungen Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag är på.. Tycker en minimigräns på 50 euro låter vettigt.. Citera
Torsus Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på. Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. Jag skulle snarare säga att det är helt andra skills som gäller här. Jag lovar, personer som kommer med tips a la "Nu har jag ett säkert stalltips: Djurgården hemma till 1,5 ggr pengarna.Kaaan bara inte misslyckas!" ...Är ett tvättäkta exempel på personer som är födda loosers! Citera
Sommar Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Jag anmäler mig som frivillig att spela bort era pengar Nej men skämt åsido.... Kul ide, jag är absolut med... Föreslår som någon skrev att vi har fasta andeler på exempelvis 20€... Då kan ju den som vill lägga in 20 och om man vill lägga in 100 så går det bra... Också bra om en grupp på minst 3 personer kan diskutera spelen. Vore kul om du kunde utveckla din ide ytterliggare Toppace Citera
Largo-Sama Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Toppace är en hyvens karl och jag bidrar gärna med några hundringar. Dessutom så blir det alltid roligare att kolla på sport om man har satsat pengar på matchen, även om det i detta fallet är indirekt. Citera
toppace Postad 7 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2005 hejsan på er allihop! Wow vilket intresse! Jag tycker att andelar a 20€ låter som en fantastisk bra ide. Sedan kör vi runda ett i fyra månader. och sedan kör vi ett nytt projekt. Min ide var att vi spelar på en viss B2B-sajt som jag tänker kontakta. Detta underlättar administrationen av pengar och spel mycket. Så vilka vill ni skall spela? Jag kan tänka mig att ställa upp som spelare i elitserien och NHL. /Toppace Citera
Sommar Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Okej, det är klart att ni inte vill ha min hjälp Men internationell fotboll är min grej främst CL, Uefacupen och PL... Citera
heltok Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 skitbra.. eftersom ni har seriösa bankrullekrav etc så är ju chansen att ni kommer gula rätt minimal så jag kan nog tänka mig satsa €100. 4månader blir perfa, då kanske jag är hemma i sverige lagom till det är klart! Citera
Sommar Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Kan inte alla som är intresserade bara skriva typ.... ja.... så vi ser hur många som är intresserade? Citera
Largo-Sama Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Så vilka vill ni skall spela? Nån vettig person, som du själv skulle anförtro dina pengar åt. I alla fall inte någon okänd som skriver "Coolt, jag vill va med!" i tråden Citera
double-h Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Sugen på att lära mig mer om sportsbetting. Någon som har lite tips. sry om det blev lite OT. Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på. Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. Jag skulle snarare säga att det är helt andra skills som gäller här. Jag lovar, personer som kommer med tips a la "Nu har jag ett säkert stalltips: Djurgården hemma till 1,5 ggr pengarna.Kaaan bara inte misslyckas!" ...Är ett tvättäkta exempel på personer som är födda loosers! Vad är det för kunskaper som krävs om man inte ska räknas som en loser då? Vara född en sådan vill man ju inte. Citera
Mockasin Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Har hört att Kniven e rätt vass... Fråga honom Nä men seriöst. JA! Citera
toppace Postad 7 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Har hört att Kniven e rätt vass... Fråga honom Nä men seriöst. JA! Kniven är alldeles för fattig Dessutom kan han väl inget om sports betting eller? Citera
Torsus Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Sugen på att lära mig mer om sportsbetting. Någon som har lite tips. sry om det blev lite OT. Låter mycket intressant det här. Jag är helt klart på. Finns det några här med grymma sportbettingskills då? Mina suger tyvärr utan dess like, trots ett genuint sportintresse. Jag skulle snarare säga att det är helt andra skills som gäller här. Jag lovar, personer som kommer med tips a la "Nu har jag ett säkert stalltips: Djurgården hemma till 1,5 ggr pengarna.Kaaan bara inte misslyckas!" ...Är ett tvättäkta exempel på personer som är födda loosers! Vad är det för kunskaper som krävs om man inte ska räknas som en loser då? Vara född en sådan vill man ju inte. I ett nötskal: Money managemant och att pricka in överodds... Överodds hittar man oftast på outsiders...Lönar sig oftast i långa loppet Citera
Albert Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Är det meningen att man plockar fram ett knippe matcher som är lukrativa för att sedan låta alla som har del i fonden rösta om vilka/vilken matcher man skall spela på eller är det en person som avgör hur bettandet skall gå tillväga? Personligen tycker jag €50 är en fin minimi nivå och fyra månader för lång tid och någonstans mellan en-två perfekt. Citera
thorn Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Väldigt svårt att veta vem som är bra på sportsbetting, låter andra göra mitt val, men kan lätt vara med på ett par shares. Citera
Recommended Posts