FoXFoX Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 liverapportering är ju bättre än tv.... Tummen upp för Henric,Eskilstuna/Lillbrossan Fredrik Citera
phuno Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Jeppe lär ju få bjussa på ölen nästa helg... Citera
phuno Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Fan snubben är ju galen... tar och vinner allt.. nu blir det definitivt öl nästa helg... Citera
jokersve Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Hur fan ska han göra öl av alla tändstickor? Citera
flibben Postad 8 Oktober , 2005 Rapport Postad 8 Oktober , 2005 Fan snubben är ju galen... tar och vinner allt.. nu blir det definitivt öl nästa helg... Vafan, här har vår lille jeppe gått å blivit lite fin å vunnit en turnering, då tycker jag allt att det är vi som bjussar honom på en öl, eller hur? Samlingsplats? Citera
Ebola Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Fan snubben är ju galen... tar och vinner allt.. nu blir det definitivt öl nästa helg... Vafan, här har vår lille jeppe gått å blivit lite fin å vunnit en turnering, då tycker jag allt att det är vi som bjussar honom på en öl, eller hur? Samlingsplats? Hemma hos dig Edit: Och tack för ett grymmt bra arragemang. Kan ju inte säga annat när man lyckats knipa förstaplatsen ;P Citera
Elvis Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Grattis till vinsten, Ebola! Fan, jag borde också få en öl efter att ha dubblat upp dig precis före finalbordet. (Det var jag som hade TT mot dina AKo, om du minns den. Sedan slog du ut mig som tolva ett par givar senare, när jag var grymt shortstacked. ) Citera
flibben Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Fan snubben är ju galen... tar och vinner allt.. nu blir det definitivt öl nästa helg... Vafan, här har vår lille jeppe gått å blivit lite fin å vunnit en turnering, då tycker jag allt att det är vi som bjussar honom på en öl, eller hur? Samlingsplats? Hemma hos dig Edit: Och tack för ett grymmt bra arragemang. Kan ju inte säga annat när man lyckats knipa förstaplatsen ;P Skulle jag varit i sthlm skulle det varit lätt, då skulle du ju redan bott där Citera
Leppo Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Grattis Ebola, lite bitter över att inte tagit dig i Heads Up men jag får ta revanchen nu när vi drar till vegas och roar oss, du lirade riktigt bra poker och är värd segern, GRATTIS ännu en gång. Jonas Citera
erras Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 han måste ha förändrat spelet från kvalspelet då... för där spelade han bara 84s Citera
Nicklas Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 väldigt rolig kommentar igår från finalbordet när Hickmott säger till Jesper " din rumskamrat hälsar och önskar lycka till" då svarar Jesper "...vad heter han .....(paus)...ja justja jag har ju bara en rumskamrat !! " Grattis till vinsten ...... Citera
Ebola Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 han måste ha förändrat spelet från kvalspelet då...för där spelade han bara 84s Hehe, lika glad för den än Citera
Ebola Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Grattis till vinsten, Ebola! Fan, jag borde också få en öl efter att ha dubblat upp dig precis före finalbordet. (Det var jag som hade TT mot dina AKo, om du minns den. Sedan slog du ut mig som tolva ett par givar senare, när jag var grymt shortstacked. ) Hehe, jo... Kanske det... Vi kan ju köra en coinflip om det om du vill... Bra syn iaf... Räckte inte dock... Citera
Ebola Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Grattis Ebola, lite bitter över att inte tagit dig i Heads Up men jag får ta revanchen nu när vi drar till vegas och roar oss, du lirade riktigt bra poker och är värd segern, GRATTIS ännu en gång. Jonas Japp, du skulle bara veta mina händer i hu'n... gissar på att du hade mig andra handen.. Bra spelat iaf, du ställde in vid fel tillfälle dock... Edit: Lycka till i Vegas... Citera
erras Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Ebola: jag är precis lika glad nu över din AK mot min KK som jag var innan . 84s var jag inte inblandad i alls den var bara sjuk. Citera
RaMz Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Postad 12 Oktober , 2005 Chipcount bord 1: Johan Nilzén 10300 Hans Olsson 12700 Tiltovic 33000 Victor 10400 Staffan 40000 Stafan Jonsson 8500 Frej 44.400 Niclas Lundqvist Nordlight 17000 Anders Henriksson 18500 Där hade jag vart framme och chipdumpat hela min stack i en jättepott. 44k pott på 150-300 blinds, megtilten. Citera
Recommended Posts