Gå till innehåll

Kommer inte in på klienten?


KlasMan

Recommended Posts

Jag hade i vanliga fall skyllt på din dator, brandväggen eller möjligen en router, men med anledning av ditt första inlägg och ditt PM så tror jag vi kan utesluta det.

 

Prova att avinstallera klienten, radera mappen B2BPOKER i program-foldern (om du inte har andra B2B-klienter installerade) och sen tanka hem det igen från siten.

 

Funkar det inte då så skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara ditt problem.

 

Jag skulle verkligen vilja hjälpa dig men dels så kan jag inte lösa det utan extern hjälp i denna sena stund och dels så tror jag att de på supporten är bättre lämpade för den här frågan.

 

Håll mig uppdaterad på hur det går och jag hoppas verkligen problemet blir löst.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min första dator 'hette' Gamla bettan, köte en ny som fick namnet Nya berit och min nyaste med namnet Cyber karin.

Dock funkar min nyaste sämst, där till och med vissa poker klienter laggar.

 

Tycker amd64 3500+ med geforce 6600GT ska räcka för Pokerchamps, men icket!

 

Som svar kan jag väll rekomendera en omistallation av klienten eller helt enkelt en formatering om du vill riktigt ta i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...