oggeking Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Forumets bästa/mest intressanta pokerdagbok? * Orginal titel * Nå?? * RP, lite kortare - QoS * Citera
moody Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Tycker beachjohans och rilles är ganska lika, men röstade på beachjohan (sorry rille) Citera
wedo Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Följer allas dagböcker där förutom parres (förlåt parre ). Tycker väl Djens är snäppet bättre än de andra. Men alla är kanonbra Citera
Djens Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Wedo, bra att du var på, PM:a kontonumret senare som vi kom överens om Citera
Nusseman Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 När den är uppdaterad är devalanteriels dagbok i plantskolan outstanding. Morgans är också mycket bra och Joggystyle, mannen som har gett positiv varians ett ansikte, brukar jag läsa också. Citera
Matteprof Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 There can be only one parre! Citera
Bjorn_ Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 För en sådan som mig som inte har ett uns av detta i mig (är väl för feg antar jag) så har Parres skriverier både i dagboken och annorstädes vore till mycket stor hjälp för att förstå folk med "gamblingpersonlighet" vilket jag inte alls gjorde förut. /Bjorn Citera
parre Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Vafan, är jag bara trea? Får ta och mobilisera mina eventuella fans då. Alla som röstar på mig erbjuds ta del av en natt i Frihamnen, helt gratis. Alla som röstar på mig erbjuds ta del av mina pengar när jag fylleslaskar på Sviten... eller, fan, det gör ju alla redan. Helvete, tilt. Äsch, jag pallar inte vara rolig på beställning. Jag kan bara skriva långa och innehållslösa kåserier om ditten och datten som folk av någon anledning verkar intresserade av. Eftersom det skulle vara alltför självgott, okej att jag är jävligt självgod av mig men så lågt kan jag inte sjunka, att rösta på sig själv så går min röst till den eminente lösaggroslaskaren _-_ (eller om det var , klarar aldrig av att hålla reda på strecken. Din badstreak vänder snart! Citera
Waggho Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 ...så går min röst till den eminente lösaggroslaskaren _-_ (eller om det var , klarar aldrig av att hålla reda på strecken. Men är det svårt eller? Vilket ser mest ut som ett pokeransikte som inte hänger upp och ner? Citera
Sactodian Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Saknar sevenfeet och Sasquacht... Citera
cab19 Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Jag följer många men vill verkligen framhäva Morberg:s dagbok trots att jag inte spelar FL av olika anledningar. Den är "snygg" och med många bra disskusioner om olika händer från många kunniga inom FL. Citera
stitchio Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Vart är freemans pokerhistorier? Citera
scouserandy Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Läser alla ovannämnda dagböcker men håller som den mest intressanta och roliga att följa. Hoppas att den tråkiga trenden vänder för dig bara. Citera
Swede Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 min dagbok är ju så gott som död... inget intressant alls. Annat var det när man fick en massa hatinlägg, det var på den gamla goda tiden. Själv tycker jag att Beachjohans är intressantast och röstade på den. har potential. Citera
rilleg Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Tycker beachjohans och rilles är ganska lika, men röstade på beachjohan (sorry rille) va fan Citera
RayIV Postad 26 September , 2005 Rapport Postad 26 September , 2005 Ärketomten Ccchhandarians tjat är trevligt att läsa. Citera
morberg Postad 27 September , 2005 Rapport Postad 27 September , 2005 Jag följer många men vill verkligen framhäva Morberg:s dagbok trots att jag inte spelar FL av olika anledningar.Den är "snygg" och med många bra disskusioner om olika händer från många kunniga inom FL. Kul, man tackar! (Har själv inte röstat på något av alternativen i tråden då jag bara följer FL-dagböcker och hittade inte någon sådan.) Citera
Nusseman Postad 24 Oktober , 2005 Rapport Postad 24 Oktober , 2005 Jag har en ny favorit. Othellos PLO-dagbok är otroligt bra. Citera
Recommended Posts