Gå till innehåll

Info till er som väntar på leverans av olika iPods


HeyJohan

Recommended Posts

Det är ett antal av er som dels beställt olika produkter ur iPod-familjen från Hey Shop samt några duktiga som vunnit dem i PF Online.

 

Vår leverantör har, precis som resten av världen, haft soprent på dem under en period, men vi har blivit informerade om att de kommer till oss under nästa vecka.

 

Så fort vi har fått dem kommer de att skickas ut till er.

 

Vi vill bara informera er om att de är på väg, att vi ber om ursäkt att ni fått vänta och att har ni några som helst frågor är det bara att ni hör av er till mig :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Senaste nytt:

 

1. Apple har så klart missbedömt det sug som varit efter Nanos på marknaden och de är helt slut i Norden.

 

2. Enligt vår svenska leverantör så skulle de ha kommit in i förra veckan, men icke. Efter kontakt med Apple visade det sig att de inte har några än, men lovar att de är på ingående.

 

3. Vi talade då med ett tyskt företag i förra veckan som eventuellt kan få fram ett gäng till oss till på onsdag.

 

4. Bättre besked kring när de kommer till Sverige antingen via vår svenska leverantör eller via tyskarna kommer på måndag.

 

 

Jag ber om ursäkt för att ni får vänta så länge. Det här har lärt oss att när vi kör produkter som riskerar att bli så pass efterfrågade så måste vi hålla med bättre lager.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wedo:Sitter på älgpasset just nu så jag kan inte kolla exakt vilken telefon det du syftar på. Men om jag inte minns fel så var det du som sopade hem Razr förr en och en halv vecka sen i PF-online? I så fall ska du ha den till på onsdag nästa vecka som senast.

PM:a mig om jag minns fel så ska jag kolla upp det ikväll när jag kommer in i det trådlösa nätverkets beskydd :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wedo:Sitter på älgpasset just nu så jag kan inte kolla exakt vilken telefon det du syftar på. Men om jag inte minns fel så var det du som sopade hem Razr förr en och en halv vecka sen i PF-online? I så fall ska du ha den till på onsdag nästa vecka som senast.

PM:a mig om jag minns fel så ska jag kolla upp det ikväll när jag kommer in i det trådlösa nätverkets beskydd :)

 

Mvh Johan

 

Jag vet inte vad jag har med saken å göra, men jag tar gärna en sån där telefon också :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som det låter i mina öron så är det kris på nano-marknaden, sen var det bara ett fint förslag.

Sen med tanke på att Heypoker är ett företag betalar dem inge skatt.

Och en fin klumprabbat kanske fixas vid stora mängder.

 

Sen är det väll inte din mening om det är "rätt" pris, speciellt inte om du får den gratis dvs. :)

Ni får väll hoppas att Johan är en riktigt rik knös :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suveränt tips Nidot.

Vi har precis kontaktat Komplett.se för att få bekräftat att de verkligen har dem i lager.

Om uppgiften de har på siten stämmer kommer vi att ta in så många som vi behöver omedelbart från dem.

 

Vi har ett bättre pris från vår vanliga leverantör, men som läget är nu kräver det vissa uppoffringar eftersom vi inte kan acceptera längre väntetider för våra kunder.

 

Och om jag var en rik knös skulle jag ha nån anställd för att sitta här och svara på frågor. Även om ni råkar vara väldigt trevliga :D

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...