listig Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Intressant litet test. Vore kul att göra något mer seriöst sådant. Blev INTJ/ISTJ, beroende hur jag svarar på ett par frågor jag är lite osäker på. Beskrivningen av INTJ är så sjukt slående på många punkter, men i vissa avseenden är jag mer sensitiv än intuitiv (ISTJ istf INTJ alltså). Beror på sammanhang. Hade räknat med fler introverta kufer här än de som redovisat resultat ännu, annars verkar testet fånga upp personligheter hyfsat bra ändå. Citera
Bjorn_ Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Altså det är ju ingen skarp gräns mellan de olika typerna även om man ibland kan få den uppfattningen om man läser siterna och literaturen. Snarare är det ju så att man får ett resultat på fyra skalor E-I, S-N, F-T och P-J och det enklaste och mest intutiva sättet att begripa resultatet är att tänka sig det som en punkt i en fyrdimensionell graf. /Bjorn Citera
Hjort Postad 23 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2006 och det enklaste och mest intutiva sättet att begripa resultatet är att tänka sig det som en punkt i en fyrdimensionell graf. Du är nog ganska ensam om att se ett fyrdimensionellt utrymme som "intuitivt". Citera
Trolldeg Postad 28 Maj , 2006 Rapport Postad 28 Maj , 2006 Your Type is ENTP Extroverted Intuitive Thinking Perceiving Strength of the preferences % 56 50 75 44 Citera
Recommended Posts