Gå till innehåll

Personlighetstest!

Recommended Posts

Postad

Intressant litet test. Vore kul att göra något mer seriöst sådant.

Blev INTJ/ISTJ, beroende hur jag svarar på ett par frågor jag är lite osäker på. Beskrivningen av INTJ är så sjukt slående på många punkter, men i vissa avseenden är jag mer sensitiv än intuitiv (ISTJ istf INTJ alltså). Beror på sammanhang.

Hade räknat med fler introverta kufer här än de som redovisat resultat ännu, annars verkar testet fånga upp personligheter hyfsat bra ändå.

• Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Altså det är ju ingen skarp gräns mellan de olika typerna även om man ibland kan få den uppfattningen om man läser siterna och literaturen.

Snarare är det ju så att man får ett resultat på fyra skalor E-I, S-N, F-T och P-J och det enklaste och mest intutiva sättet att begripa resultatet är att tänka sig det som en punkt i en fyrdimensionell graf.

/Bjorn

Postad
och det enklaste och mest intutiva sättet att begripa resultatet är att tänka sig det som en punkt i en fyrdimensionell graf.

Du är nog ganska ensam om att se ett fyrdimensionellt utrymme som "intuitivt". :)