jojje2k Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 alltså jag förstår mig inte på Fraps? Hur gör man för att starta det? Någon vänlig själ som kan förklara det för mig Du måste starta ett datorspel. Citera
vonClopt Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 funkar det inte på pokerbord ? Citera
jozoa Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Camtasia Studio Recorder är riktigt bra, men jag vet inte om det är freeware... Citera
Henkeman Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Fraps använder man för att spela in spel eller andra 3d-applikationer, INTE för att spela in vad som händer på skärmen i vanliga windows-program. Camtasia Studio 3 rockar. Har inte testat Windows Media Recorder eller vad det heter... Citera
Katt3n Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Har provkört Windows Media Encoder på min jobbdator som är lite kort på minne, vilket verkar strula till det lite. Därav mina frågor tidigare. Men programmet i sig är lätt att komma igång med och det finns enkla wizards för att komma igång. Sen hur pass effektiva filer den gör o s v kan jag inte bedöma just nu. Citera
brainslicer Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Det finns en drivrutin som installerar virtuell video fångst enhet. Som in sin tur andra program kan utnyttja, tex har man ett program som spelar in från sitt tvkort/cam, kan man även välja VH Screen Capture Driver (VHScrCap) bland enheterna. Kan spela in fönster, hela/delar av desktop osv.... VH Screen Capture Driver Do you want to capture screen content, but favorite software doesn't support capture from screen? Now, with VH Screen Capture Driver, you can select it as capture device in any DirectShow-based application. freeware http://www.hmelyoff.com/index.php?section=8 Citera
Infinitiv86 Postad 28 Augusti , 2006 Rapport Postad 28 Augusti , 2006 Zdsoft screen recorder är gratis och bra mkt snabbare än camtasia. Citera
firs Postad 30 Augusti , 2006 Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Du vill ha Hypercam. Komrimerar filmen automatiskt. Trevligt och gratis. Citera
Recommended Posts