nun70 Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Läste någonstans, kan ha varit ett chatt med Ken på Aftonbladet, att det var en bra bok. Jag lirar $0,25/0,50 NL holdém och funder på om någon läst och kan rekommendra, eller för all del dissa, boken. Tar den bara upp Fixed så är jag inte intresserad. * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Josefk Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Tar enbart upp fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Då är jag intresserad. Recension Josefk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Josefk Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Tyckte inte den tillförde något. Lite väl mycket av hans egna filosofiska funderingar kring livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts