wolf Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Jag plockade i måndags ut lite pengar från Heypoker. Tänkte passa påa tt ta ut lite till bankkontot när man ändå spelar på en sida som erbjuder detta. Jag plockade ut 200€ till neteller (det jag satte in), och plockade sedan ut en summa till bankkontot direkt efter. Även fast jag gjorde detta tätt inpå varandra så fick jag iaf betala 10€ avgift. Brukar man inte slippa avgiften om man tar ut inom en timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Det att man brukar slippa är mer av ett vedertaget undantag. Skicka ett mail till support@heypoker.com och fråga snällt om de inte kan göra ett undantag. Kan självklart inte garantera något, men det är helt klart värt ett försök. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wolf Postad 21 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2005 Ok, tack för svaret. Ville bara kolla hur det låg till så man vet. Får väl göra ett försök att charma supporten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nattdjur Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 tycker det är väldigt krångligt att fylla i bank infon. fattar inte vad sort code och det betyder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Nattdjur: Tusen ursäkter för att du fått vänta på ditt svar. Missade det helt tyvärr. Skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara ditt problem så kommer de att ytterst pedagogiskt lotsa dig igenom hela proceduren. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 22 September , 2005 Rapport Share Postad 22 September , 2005 Kan ju tipsa om att fältet för sort code med fördel kan lämnas blankt om man tar ut pengar till ett bankkonto i en svensk bank. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts