Fadeh Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Sitter halvtiltad på detta bordet efter min värsta pokerdag nånsin. Torskat säkert 3k på detta bordet på en timme. 3/6$ 10manna Fadeh 600$ F1 2800$ - Han har vunnit 1500$ av mig senaste varvet då jag gått all in med 2 trissar och han har synat med stegdrag och satt båda på river. F2 1300$ (Big blind) Fadeh is dealt [ 5 5 ] 5 pers innan mig foldar. Fadeh calls 6$ F1 raises 24$ 2 till foldar. F2 calls 18$ Fadeh calls 18$ Pot 75$ Flopp [A 5 3 ] F2 checks Fadeh checks - Vanligtvis bettar jag ut här mot en motståndare. Men just denna motståndare visste jag att jag skulle få ett bet av. Och att han betalar av med AJ-AK om han nu har det. F1 bets 26$ - Oj, det var konstigt. Jag hade väntat mig ett bet runt 60$. Kan han ha AA? Troligtvis inte, men absolut ingen omöjlighet. F2 raises to 80$ - Bingo! Denna spelare har 33 eller AQ-AK i mina ögon. Tror inte han skulle reraisa med ett drag mot denna motståndare eftersom han inte foldar. Fadeh calls 80$ - Jag hade knappen på raise 280$ men valde tillslut att bara syna för att ställa in på turn. Snubben med de troliga 33 kommer ändå betala av med hela hans stack. Och en raise skrämmer bort synen från storstackens troliga höga ess. F1 calls 54$ - Inte oväntat. Han har inte AAA. Han hade höjt igen med den handen. Pot 315$ Turn [2 ] Inget favoritkort detta direkt då det troligen skrämmer båda lite även om jag tror att ingen sitter med en 4:a. Och troligen tror inte de att nån har en 4:a heller. F2 bets 150$ - Han har triss i treor. Nu är jag i stort sett säker. Men vad ska jag göra här? Ställer jag in hela stacken är det inte säkert att storstacken kommer syna efter denna turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 raisa flopp sedan åker stacken in på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Beta ut på floppen, tryck in när han raisar. Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fadeh Postad 14 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 September , 2005 Jo jag vet vad jag borde gjort. Problemet var ju att jag inte gjorde det och kom i problem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Syna och omvärdera läget ifall Fi1 slår om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts