Kotoryu Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 David Williams, John D'Agostino, Joe Cassidy, Scott Fischman och Pete Lawson är väl inte sådär jätte okända? Den där Keller har jag inte sett eller hört något om dock.. Han har en WSOP-bracelet i Texas Holdem från 2004, då han slog de Knijff heads-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Rätt sopigt spel emellanåt, eller? Jag menar, open-limpa med KJ på knappen och sedan syna en rejäl höjning från BB för typ 25% av stacken. Eller syna en 10xBB all-in med T9o, för att handen efter massivt överbeta bort den ihopklonkade stacken på river med bottenpar/skräpkicker. I övrigt synades det höjningar hela tiden med SC och one-gappers trots de grunda stackarna. Kändes ibland som det var typ en freeroll för dem, var det en-dollarssedlar i väskorna, eller? Det var slaskspel på hög nivå. Blir väl så när det är en frirulle. Dessutom fick de använda showdown-kort vilket aldrig hade accepterats om det varit allvar. Nu får det vara slut på specialprogrammen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clemens Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 David Williams, John D'Agostino, Joe Cassidy, Scott Fischman och Pete Lawson är väl inte sådär jätte okända? Den där Keller har jag inte sett eller hört något om dock.. Tycker inte heller om specialavsnitten... Men när det är duktiga spelare så går det an ändå tycker jag! Tyckte det var för mycket utdragningar i det här avsnittet dock.. Rätt så bra ändå såklart! Ha det gott! jag tyckte det överlägset roligaste inslaget i gårdagens program var när han Keller åkte ut, eller vad han nu hette. Han såg inte direkt ut att trivas runt alla kameror när hans flickvän kom för att trösta honom alldeles efter han åkt ut. Han skämdes en aning såg det ut som, undrar varför. Var det någon annan som lade märke till det? såg ut som hon suktade efter en puss framför kamerorna medan han såg mer ut som "Känner jag henne?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 17 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 David Williams, John D'Agostino, Joe Cassidy, Scott Fischman och Pete Lawson är väl inte sådär jätte okända? Den där Keller har jag inte sett eller hört något om dock.. Tycker inte heller om specialavsnitten... Men när det är duktiga spelare så går det an ändå tycker jag! Tyckte det var för mycket utdragningar i det här avsnittet dock.. Rätt så bra ändå såklart! Ha det gott! jag tyckte det överlägset roligaste inslaget i gårdagens program var när han Keller åkte ut, eller vad han nu hette. Han såg inte direkt ut att trivas runt alla kameror när hans flickvän kom för att trösta honom alldeles efter han åkt ut. Han skämdes en aning såg det ut som, undrar varför. Var det någon annan som lade märke till det? såg ut som hon suktade efter en puss framför kamerorna medan han såg mer ut som "Känner jag henne?" haha mm. han tänkte nog "vafan ska kamerorna filma nu för, vem fan är det här? skulle vilja klämma lite, men jag vågar inte nu". han fick ju otroligt tråkiga löv hela kvällen. iofs gjorde han några väldigt tighta grejer också, men det var inte många. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Och villka spelar ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Vet ej men det ska bli kul, ser fram emot söndagkvällar. Fru och barn sover, en wiskey i handen och WPT på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kinky Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 tilt om det är typ Bad Boys of Poker ikväll eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 tilt om det är typ Bad Boys of Poker ikväll eller liknande Ja, nu får det banne mig vara slut med specialarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Karl Möller är med! Fast han har klätt ut sig till en 61-årig amerikansk pensionär. ... fast han klonkar inte lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Imponerande All in av Phil Ivey med AT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankanbarahaQQ Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Gubben får ju skylla sig själv.. Det enda han får syn av med såna bets preflop är ett högt pocket-par. Rätt åt honom att han förlorade handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 shit va pulsen rusa nyss...phil iveys par i 6 mot AA håller på phil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Riktigt bra avsnitt. Jag tycker rätt man vann, det man såg av Spee var imponerande. Rodman hade tur som kom tvåa. Ivey hade otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Riktigt bra avsnitt. Jag tycker rätt man vann, det man såg av Spee var imponerande. Rodman hade tur som kom tvåa. Ivey hade otur. Själv anser jag Spee var sämst av alla på det bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wizzo Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Riktigt bra avsnitt. Jag tycker rätt man vann, det man såg av Spee var imponerande. Rodman hade tur som kom tvåa. Ivey hade otur. Instämmer! HU blev ju inte så lång men det man såg så spelade ju Rodman alldeles för vekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kotoryu Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Själv anser jag Spee var sämst av alla på det bordet. Ojdå! Till och med sämre än allin-farbrorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fred7 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Vad i hela friden gör Spee med 88? Lyckas han fatta fel beslut på varje gata? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Tyckte koreanen (?) var värd en 1:a plats. Hans utdragning mot runner-runner damerna var ju grotesk. Hur ofta är det wpt finaler egentligen? Tycker man ser det på 5:an titt som tätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Riktigt bra avsnitt. Jag tycker rätt man vann, det man såg av Spee var imponerande. Rodman hade tur som kom tvåa. Ivey hade otur. Själv anser jag Spee var sämst av alla på det bordet. Eller hur. Jag hade bedömt han som en tomte om jag spelat mot killen. Överbettar två gånger. En gång med ett set och sedan med AA. Riktigt dåligt spel som inte fungerade någon av gångerna. Motivera varför Rodman hade sådan tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
esco Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Spelet med AA var riktigt dåligt. Han skulle ha checksynat river dels för att hålla ner potten när han inte har en aning om vad han står samt att det gett Ivey en chans att betta sin sexa. Hans all-in får nästan bara syn av händer som slår honom. Iveys kallsyn på turn kan betyda precis vad som helst. Det är nästan så man kan kalla hans all-in en bluff för han har förmodligen inte en aning.. Eller hade han en sjukt bra read? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 tomtigaste spelet i hela avsnittet är ju utan tvekan i heads upen när han checkar 88 på KKJ sen synar på turn , sen bluffar med bästa handen på rivern. Riktigt pinsamt att se faktiskt. Vilken hand försöker han få sin motståndare att lägga liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kwejk Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 tomtigaste spelet i hela avsnittet är ju utan tvekan i heads upen när han checkar 88 på KKJ sen synar på turn , sen bluffar med bästa handen på rivern. Riktigt pinsamt att se faktiskt. Vilken hand försöker han få sin motståndare att lägga liksom. He makes me feel like i can be a Pro to Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Trader Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 tomtigaste spelet i hela avsnittet är ju utan tvekan i heads upen när han checkar 88 på KKJ sen synar på turn , sen bluffar med bästa handen på rivern. Riktigt pinsamt att se faktiskt. Vilken hand försöker han få sin motståndare att lägga liksom. Ja, det var lite konstigt bet. Vad kan motivet vara? Jag gissar på att han måste ha varit övertygad om att motståndaren var tom och att han genom att betta tufft skulle få mentalt övertag på honom för senare händer, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lill-z Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Hur ofta är det wpt finaler egentligen? Tycker man ser det på 5:an titt som tätt. Varje söndag, antingen 23.35 eller 23.55, det varierar lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pcw Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 Hur ofta är det wpt finaler egentligen? Tycker man ser det på 5:an titt som tätt. Varje söndag, antingen 23.35 eller 23.55, det varierar lite Okej, men förstår inte riktigt.. borde det inte bara vara typ en WPT final om året eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts