Gå till innehåll

TV: WPT på Kanal 5


stenarn

Recommended Posts

  • Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det nog fel år, ska nog stå 2005 och då var inte Anders Henriksson med. För isåfall har kanal5 börjat sända säsong 4 före det börjats sändas i USA och det lär väll aldrig hända.

 

Ytterligare en sak som stödjer min teori är att tävlingen iår gick 5-10 Januari och inte 4-6.

 

Dock har Kanal5 redan visat avsnittet från 2005.

Där Mikael Westerlund var med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker Negreanu är grym på att analysera situationer och ofta komma väldigt nära sannigen? iofs tänkar han ofta högt så man får höra resonemanget, men jäkla vilken träffsäkerhet!

 

Titta även på High Stakes poker, jäkla vilka analyser och ofta stämmer de till 90%

 

I'am impressed!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som du vet dreglar jag också över hans spel...jag har aldrig sett han göra ett riktigt tomtigt spel. Funderar att skaffa en poster av honom! Vet inte vad sambon skulle säga bara i dessa Ernst Kirchsteiger tider.

 

FÖ håller jag med att det är extremt tråkigt att se dessa örngamla program. Blev lite konfunderad när de sa att Negreanu aldrig vunnit en WPT event.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...