Gå till innehåll

Föreslå förbättringar i klienten!


HeyJohan

Recommended Posts

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vet inte om det är fler som påpkeat detta men har inte riktigt suget att gå igenom alla sidor just nu, sen tåls det nog ni ser det fler gånger.

 

Jag har inte hittat om man kan göra borden "mindre" som på prima nätverket ändra tabel size, jätte svårt att multi tabla för mej och min skärm med upplösning på 800x600, överlappande är inte så kul då man inte kan följa med på borden så bra.

 

Notes? ingen ide att sätta dom tar så extremt lång tid att kolla vilka man satt notes på

 

ett system för att se hur mycket pengar man har just nu utan att gå in på cashier

 

lobbyn måste det vara nån som kommenterat innan men iaf, jobbigt att scrolla ner hela tiden när man ska gå in på ett nytt bord

 

sehn var det nått mer men det är borta nu, bara så ni vet :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket viktigt!

 

Att man kan skriva ner handhistories på hårddisken är riktigt bra. Tyvärr gäller det endast bord man sitter ner på. Det är minst lika viktigt att kunna skriva ner hh för bord man inte sitter på men har öppnat!!!!

 

Då kan man logga andra spelare och nyttja pokertracker till fullo :D

 

/Dap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man kan skriva ner handhistories på hårddisken är riktigt bra. Tyvärr gäller det endast bord man sitter ner på. Det är minst lika viktigt att kunna skriva ner hh för bord man inte sitter på men har öppnat!!!!

 

Det är fö helt värdelöst och inget som någon client borde tillåta. Därför inte B2B heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torbjornfred: Du kan kolla hur mycket du har utan att gå till cashiern, klicka på markerna uppe i mitten av bordet, en ruta kommer upp, nere i vänster hörn av rutan finns en klickbar text "Where are my money" tryck på den så ser du hur mycket du har, hoppas du förstår :D

Tack för den =)

Alltid fått köra huvudräkning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man kan skriva ner handhistories på hårddisken är riktigt bra. Tyvärr gäller det endast bord man sitter ner på. Det är minst lika viktigt att kunna skriva ner hh för bord man inte sitter på men har öppnat!!!!

 

Det är fö helt värdelöst och inget som någon client borde tillåta. Därför inte B2B heller...

 

Varför är det värdelöst? Det skulle hjälpa mig mycket, framförallt när man spelar på högre nivåer.

 

Varför ska det inte tillåtas?

 

1. Det fungerar ju på andra sites, så av konkurrensskäl så borde det ju fungera på B2B också.

 

2. Det är tillåtet att öppna ett bord och följa spelet trots att man inte deltar. All information som loggas i PT är den man kan följa. Därför borde det vara tillåtet (tex. ingen stoppar mig om jag sitter och tittar på ett bord och skriver ner "notes" om spelare trots att jag inte sitter ner).

 

/Dap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man kan skriva ner handhistories på hårddisken är riktigt bra. Tyvärr gäller det endast bord man sitter ner på. Det är minst lika viktigt att kunna skriva ner hh för bord man inte sitter på men har öppnat!!!!

 

Det är fö helt värdelöst och inget som någon client borde tillåta. Därför inte B2B heller...

 

Varför är det värdelöst? Det skulle hjälpa mig mycket, framförallt när man spelar på högre nivåer.

 

Varför ska det inte tillåtas?

 

1. Det fungerar ju på andra sites, så av konkurrensskäl så borde det ju fungera på B2B också.

 

2. Det är tillåtet att öppna ett bord och följa spelet trots att man inte deltar. All information som loggas i PT är den man kan följa. Därför borde det vara tillåtet (tex. ingen stoppar mig om jag sitter och tittar på ett bord och skriver ner "notes" om spelare trots att jag inte sitter ner).

 

/Dap

Jag har väldigt svårt att se likheten mellan att följa spelet på ett bord och föra notes över spelarna och att ha sex bord uppe som PT loggar under tiden man sover.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två saker som irriterar mig är:

1) När man scrollar, hittar ett par bord som verkar bra och öppnar ett av dessa, måste man scrolla ner ytterligare en gång för att öppna det andra bordet. Enerverande

 

2) Liknande problem med "action window" när man spelar. Att se vad som hände i föregående hand är i stort sett en omöjlighet. Varje gång fönstret updaters går den till "slutet" och man får glatt försöka scrolla upp igen för att försöka hinna få en snabb titt innan något annat händer vid bordet.

 

En annan sak som hade gjort er produkt bättre är att ändra strukturen på era No Limit SnGs. Som det är nu hinner man med ~20 händer innan blindsen når 50/100, ofta med 6-8 spelare varav flertalet ligger runt 1000. Detta resulterar ounvikligen i all in preflop lotteri tills dess det finns en 3-4 spelare kvar. Då helt plötsligt har man om man överlevt 10-20 BB och har råd att folda en runda utan att heltförsvinna ur racet. Väl Head up känns strukturen tämligen långsam och det blir en heldel spel (stackdjup på >10 BB). Mitt förslag är helt enkelt att antingen göra de två första blind runderna längre (12 min?) eller införa en ny låg blind runda (10/20, 15/30, 30/60, 50/100 osv). Som det är nu har ni klart snabbast struktur av de siter jag spelar på (pardise, ub, b2b).

 

Klockrent med hand histories på hårddisken! Var en stor förbättring..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker kvalen ska brytas direkt när alla e på biljett plats! får dampanfall när folk försöker att vinna den...kanske jag som borde söka hjälp lr nått.
Jag tycker det är lätt att gå all in tills man torskar eller vinner. Brukar inte ta mer än 2 minuter eller så.

 

Gör nått åt det...IKEA glas e billiga. men förbannat jobbiga att städa upp. : :(

Använd plunta eller kosa istället :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett exempel...usch säger jag!

 

01:07:08 frippy: just go all-in and say gg ffs!

01:07:16 Irastorza: gl all

01:08:14 AngelTitti: my good

01:08:44 AngelTitti: people like you ruin the game

01:09:09 frippy: why play when its over?!

01:09:14 Irastorza: sugar, the game is over

01:09:36 frippy: start the all-in again =)

01:09:45 Irastorza: why not

01:10:11 frippy: and "ruin" the "game"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...