PREVARANT Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 sjukt lyckades logga in 2-3min senare då var jag ej med i någon av sit n goesen o hittade dem inte heller,jag var chipleader i den ena med 3 man kvar,90€ i andra pris o 210e i första omöjligt att de hunnit blinda bort mig försökt ringa 24h men de hade ej någon som kunde svara på mina frågor,när jag tittar i min handhistorik står det=index was out of range jag förstår ingenting,min internet anslutning var det inge fel på.. Citera
EricT Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 skumt... när man loggar in (eller går in på turneringsfliken) efter avbrott brukar man ju komma rakt in i den turnering man spelade. Citera
PREVARANT Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 PRECIS....återkommer när jag pratat med 24h Citera
Bimpi Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 sjuktlyckades logga in 2-3min senare då var jag ej med i någon av sit n goesen o hittade dem inte heller,jag var chipleader i den ena med 3 man kvar,90€ i andra pris o 210e i första omöjligt att de hunnit blinda bort mig försökt ringa 24h men de hade ej någon som kunde svara på mina frågor,när jag tittar i min handhistorik står det=index was out of range jag förstår ingenting,min internet anslutning var det inge fel på.. Nästan samma för mig, låg hyffsat bra till men sen då jag kom in igen var jag nere i princip 0. Så jäkla fort kan man inte blinda bort sig, specielt inte eftersom blindsen inte var särskilt höga då jag kom in heller. Så sammanfattningsvis kan man säga att bortblindningen gick onaturligt fort. Citera
Timmi Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 Tournament is paused Server problems Men faaaaaaaaaaaaan! Ne nu tar jag mitt pick och pack och drar om det inte är bättre i morgon Citera
SweCyrus Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Så var det dax igen. Skönt att man har halvsprungit hem från lunchen för att spela en tour så kommer man hem och hela nätverket är nere.... Citera
Genius Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Det här börjar bli riktigt irriterande. Kan dom inte bara fixa bättre servrar herregud Citera
Stoffe Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 Ligger B2B nere nu? Det händer liksom inget när jag klickar på B2B-ikonerna. Citera
Recommended Posts